کد خبر : 9240 / /
/

فروش فوق العاده ایران خودرو| اسامی برندگان مرحله دوم فروش فوق العاده| قرعه کشی ایران خودرو

قرعه‌کشی مرحله بیست و دوم فروش فوق‌العاده 3 محصول ایران‌خودرو ساعت 10 صبح امروز چهارشنبه 24 شهریورماه با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار شد.

 

نتایج قرعه کشی مرحله بیست و دوم فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو پس از تایید نهادهای ناظر، در صفحه شخص کاربران در قسمت استعلام وضعیت قرعه‌کشی در سایت ایران خودرو قرار گرفت.

قرعه‌کشی مرحله بیست و دوم فروش فوق‌العاده 3 محصول ایران‌خودرو ساعت 10 صبح امروز چهارشنبه 24 شهریورماه با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار شد و نتایج قرعه کشی این طرح فروش پس از تایید نهادهای ناظر، در صفحه شخص کاربران در قسمت استعلام وضعیت قرعه‌کشی در سایت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir قرار گرفت. همچنین نتایج از طریق ارسال پیامک برای 13 هزار پذیرفته شده اعلام خواهد شد.

در بیست و دومین مرحله  فروش فوق العاده  ایران  خودرو، سه محصول  پژو 207 دستی سقف شیشه‌ای، پارس TU5 و پارس بنزینی با موعد تحویل 90 روزه عرضه شد که در این طرح 5 میلیون و 340 هزار و 964 نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد 5 میلیون و 193 هزار و 305 نفر واجد شرایط حضور در قرعه‌کشی شدند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.