کد خبر : 9756 / /
/

در حالیکه چندی پیش، بابک رحمانی، معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو- خبر داده بود که برنامه فروش نقدی هایما S7 پلاس بدون محدودیت‌های قرعه‌کشی اجرا می‌شود و سپس این روش برای هایما S۵ هم صورت می‌گیرد، حال این وعده محقق شده و گروه صنعتی ایران‌خودرو، در وهله اول، این طرح را برای هایما S7 پلاس توربوشارژر اتوماتیک از امروز (چهارشنبه) به مرحله اجرا درآورده است.

 

دو ابهام در فروش نقدی هایما S7 پلاس

با توجه به کم شدن فاصله قیمتی خودروی هایما S7 پلاس از کارخانه تا بازار، ایران‌خودرو اولین طرح فروش فوق‌العاده خود را با عرضه این محصول آغاز کرده است؛ اما دو ابهام در فروش نقدی هایما S7 پلاس وجود دارد.

 با توجه به کم شدن فاصله قیمتی خودروی هایما S7 پلاس توربوشارژر اتوماتیک از کارخانه تا بازار، گروه صنعتی ایران‌خودرو اولین طرح فروش فوق‌العاده خود را با عرضه این محصول آغاز کرده است؛ ثبت‌نام این طرح از ۱۰ صبح امروز (چهارشنبه/هفتم مهر) آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه می‌یابد؛ البته که این ظرفیت از سوی ایران‌خودرو اعلام نشده است.

در حالیکه چندی پیش، بابک رحمانی، معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو-  خبر داده بود که برنامه فروش نقدی هایما S7 پلاس بدون محدودیت‌های قرعه‌کشی اجرا می‌شود و سپس این روش برای هایما S۵ هم صورت می‌گیرد، حال این وعده محقق شده و گروه صنعتی ایران‌خودرو، در وهله اول، این طرح را برای هایما S7 پلاس توربوشارژر اتوماتیک از امروز (چهارشنبه) به مرحله اجرا درآورده است.

ابهام در ظرفیت فروش نقدی هایما S7 پلاس

علیرغم اینکه از ظرفیت در نظر گرفته شده برای عرضه این محصول در بخشنامه‌ فروش این خودرو و همچنین اطلاعیه این گروه صنعتی صحبتی نشده است. در پی پیگیری از گروه صنعتی ایران‌خودرو، پاسخ دادند که ظرفیت اعلام نشده است!

بازه زمانی به‌عنوان مهلت ثبت‌نام برای فروش نقدی هایما S7 پلاس در نظر گرفته نشده و مشتریان تا زمان تکمیل ظرفیت، فرصت ثبت‌نام و درخواست ثبت تقاضای خود برای خرید این خودرو از طریق سایت فروش اینترنتی این گروه خودروسازی به نشانی esale.ikco.ir را دارند.

ابهام در قیمت نهایی هایما S7 پلاس

این خودرو در رنگ‌های سفید، مشکی، زغالی، خاکستری و نقره‌ای متالیک با موعد تحویل حداکثر سه ماهه و با قیمت قطعی ۶۷۵ میلیون تومان عرضه می‌شود.

اما نکته قابل توجه اینجاست که در بخشنامه فروش نقدی هایما S7 پلاس، ذکر شده است که قیمت خودرو قطعی است اما چنانچه افزایش هزینه‌ها و الزامات قانونی پیش آید، مشتری متعهد به پرداخت مابه‌التفاوت پرداختی تا قیمت روز خودرو است!

واریز وجه خودرو در زمان ثبت‌نام

لازم به ذکر است که باتوجه به اینکه قرعه‌کشی برای فروش نقدی هایما S7 پلاس وجود ندارد، متقاضیان در زمان ثبت‌نام، وجه خودرو را واریز کنند.

برای ثبت‌ام و واریز وجه، مشتری با وارد کردن کد کابری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت‌نام خود وارد و پس از انتخاب رنگ خودرو، نسبت به واریز وجه صرفا به صورت اینترنتی در زمان ثبت‌نام اقدام کنند.

اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کدملی

تنها محدودیت‌ شرکت در طرح فروش نقدی هایما S7 پلاس، اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کدملی است و ثبت‌نام برای مشتریان حقوقی میسر نیست.

صحت کلیه اطلاعات مندرج همچون کدملی، آدرس و کدپستی برعهده مشتری است و در صورت تغییر یا ثبت اطلاعات نادرست، کلیه تبعات ناشی از جمله تاخیر در تحویل و عدم شماره‌گذاری خودرو برعهده متقاضی است اما چنانچه این تاخیر در تحویل خودرو از سوی شرکت رخ دهد، برابر ضوابط مندرج در قرارداد معادل درصد سالانه (سه درصد ماهانه) خسارت تاخیر به صورت روز شمار محاسبه و پرداخت خواهد شد.

تنها سامانه پیامک کوتاه شرکت ایران‌خودرو ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ است و تمامی پیامک‌های ارسالی دارای اصالت از سرشماره مذکور است؛ لذا مشتریان دقت لازم را داشته باشند (ایسنا).

فروش هایما ۱۴۵ میلیون ارزان‌تر از بازار

به گزارش تجارت‌نیوز، در طرح فروش نقدی هایما S7 پلاس، این خودرو با قیمت ۶۷۵ میلیون تومان به مشتریان فروخته شود؛ در حالی که هایما S7 پلاس در بازار تا ۸۲۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

در این طرح، تا زمان تکمیل ظرفیت امکان فروش وجود دارد و برنده این طرح ارزان‌فروشی کسانی هستند که زودتر بتوانند ثبت‌نام کنند. برندگان ۹۰ روز دیگر می‌توانند این خودرو را تحویل بگیرند.

امروز قرار است برای اولین بار فروش نقدی بدون قرعه‌کشی توسط ایران‌خودرو انجام شود و خودرو هایما s7 پلاس توربو شارژ اتوماتیک با قیمت ۶۷۵ میلیون تومان به مشتریان فروخته شود. این خودرو در بازار تا ۸۲۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

پیش از این در طرح‌های پیش‌فروش خودروسازان قرعه‌کشی روش انتخاب مشتری برای تحویل خودرو بود. این کار آنها انتقادات بسیاری را به همراه داشت. حالا در روش جدید نیز این بار کسانی برنده هستند که زودتر بتوانند ثبت نام و به این رانت دست پیدا کنند.

امروز قرار است برای اولین بار فروش نقدی بدون قرعه‌کشی توسط ایران‌خودرو انجام شود و خودرو هایما s7 پلاس توربو شارژ اتوماتیک با قیمت ۶۷۵ میلیون تومان به مشتریان فروخته شود. این خودرو در بازار تا ۸۲۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

با این کار تا زمان تکمیل ظرفیت امکان فروش وجود دارد و برنده این طرح ارزان‌فروشی کسانی هستند که زودتر بتوانند ثبت نام کنند. برندگان ۹۰ روز دیگر می‌توانند این خودرو را تحویل بگیرند.

طبق  اعلام ایران‌خودرو، مطابق با بخشنامه شماره ۴۲۴۹ دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت‌نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات ثبت‌نام است. در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور، امکان ثبت‌نام در طرح فروش هایما S۷ پلاس میسر نمی‌شود.

پیش فروش ایران خودرو

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.