کد خبر : 9898 / /
/

جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت روز یکشنبه به ریاست سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور برگزار شد.

رئیس جمهور با تاکید بر اولویت‌بندی در برنامه‌های اقتصادی کشور دستور داد جلسه فوق‌العاده ستاد اقتصادی دولت با موضوع تثبیت قیمت‌ها و کنترل بازار در حوزه کالاهای اساسی و ارزاق عمومی برگزار شود.

 

 جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت روز یکشنبه به ریاست سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور برگزار شد و در این جلسه معاونت اقتصادی رئیس جمهور و کارگروه‌های مربوطه گزارشی از آخرین وضعیت متغیرهای اقتصاد کلان و برنامه‌های پیشنهادی ۲۷گانه با رویکرد مساله شناسی و حل مسائل اقتصادی ارائه کردند.

براساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در جلسه امروز ستاد هماهنگی اقتصادی دولت همچنین مقرر شد برنامه‌های مذکور بر اساس اولویت‌بندی در جلسات ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مورد بحث و تصمیم گیری قرار بگیرد.

بر اساس این گزارش وصولی درآمدهای ناشی از فروش نفت و میعانات در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ معادل ۱۲ ماه سال ۱۳۹۹ بوده است.

از جمله برنامه های پیشنهادی ۲۷گانه، ساماندهی بازار خودرو بود که کلیات این پیشنهاد مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شدجزئیات آن در جلسات بعدی مطرح و همچنین برخی از موارد حسب قانون به شورای اقتصاد ارجاع شود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.