کد خبر : 9910 / /
/

در جدول‌های زیر، قیمت موبایل تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند

 

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی در بازار امروز دوشنبه دوازدهم مهر ۱۴۰۰ را مشاهده می‌کنید.

در جدول‌های زیر، قیمت موبایل تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

سامسونگ برای گلکسی S22 اولترا از برند نوت استفاده نمی‌کند

با انتشار اخباری درباره وجود جایگاه مخصوص قلم S Pen در گلکسی S22 اولترا، برخی گزارش‌ها به استفاده از برند نوت در این دستگاه اشاره کردند. به گفته این گزارش‌ها، این گوشی هوشمند با نام گلکسی نوت ۲۲ اولترا از راه می‌رسد، اما حالا یکی از منابع موثق حوزه فناوری با رد این گزارش‌ها، نام پرچمدار بعدی کره‌ای‌ها را همان گلکسی S22 اولترا عنوان کرده است.

قیمت گوشی

فاصله چندان زیادی تا معرفی نسل بعدی گلکسی S نداریم و به همین دلیل باید منتظر افزایش گزارش‌ها و شایعات درباره آن‌ها باشیم. در این نسل هم شاهد عرضه سه نسخه شامل استاندارد، پلاس و اولترا خواهیم بود که به علت پشتیبانی از قلم S Pen و همچنین بهره‌مندی از جایگاه مخصوص قرارگیری آن در بالاترین مدل، برخی به نام گلکسی نوت ۲۲ اولترا اشاره کرده بودند.

اما یکی از منابع موثق حوزه فناوری به نام «Ice Universe» در توییتی گفته نام پرچمدار بعدی کره‌ای‌ها گلکسی S22 اولترا خواهد بود و سامسونگ از برند نوت در این دستگاه استفاده نمی‌کند و شاهد عرضه آن با نام گلکسی نوت ۲۲ اولترا نخواهیم بود.

طبق رندرها، در بخش پایینی این دستگاه شاهد قرارگیری محلی برای قلم S Pen خواهیم بود، یعنی ویژگی که تا پیش از این تنها در گوشی‌های سری گلکسی نوت دیده‌ایم، به سری گلکسی S می‌آید. سامسونگ با گلکسی S21 اولترا تصمیم گرفت پشتیبانی از قلم S Pen را به گوشی‌های خارج از سری گلکسی نوت اضافه کند، با این حال همچنان جایگاهی برای قرارگیری آن درون دستگاه وجود نداشت.

اما حالا ظاهرا سامسونگ تصمیم دارد چنین جایگاهی را به گلکسی S22 اولترا اضافه کند، اما همچنان از همین نام استفاده خواهد کرد و خبری از برند نوت نخواهد بود.

طبق گزارش‌ها، گلکسی S22 اولترا به نمایشگر ۶.۸ اینچی LTPO با رزولوشن +QHD و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز می‌شود. این دستگاه همچنین از تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ یا اگزینوس ۲۲۰۰ بهره می‌برد.

از سایر مشخصات احتمالی این دستگاه می‌توان به حداکثر ۱۲ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.