کد خبر : 1328 / /
/

بشنوید از نظر علی انصاریان راجع به پژمان جمشیدی.

علی انصاریان (زادهٔ ۱۴ تیر ۱۳۵۶ – درگذشتهٔ ۱۵ بهمن ۱۳۹۹) بازیکن فوتبال، مجری تلویزیون و بازیگر ایرانی بود. علی انصاریان  فعالیت خود را در سال ۱۳۷۵ و با بازی در تیم شهید سپاسی شیراز آغاز و در پرسپولیس به اوج رسید و سرانجام در سال ۱۳۹۰ از حرفهٔ فوتبال خداحافظی کرد.  علی انصاریان  پس از فوتبال در حرفه سرگرمی و تلویزیون فعال شد. علی انصاریان در بیش از ده فیلم و مجموعه بازی کرد و چند برنامه تلویزیونی اینترنتی را اجرا کرد. سنگ مزار علی انصاریان نصب شده و امروز مادرش در بهشت زهرا حاضر شد.

برخورد سرد علی انصاریان با علی ضیا در برنامه زنده +ویدئو

جاگذاری سنگ مزار علی انصاریان در کنار پدر مرحومش

مادر علی انصاریان امروز در بهشت زهرا بر سر مزار فرزندش حاضر شد.

مادر علی انصاریان بر سر مزار 

آخرین آرزوی مادر علی انصاریان 

طراحی سنگ مزار علی انصاریان پایان یافت

ادعای جنجالی آسیه اسدزاده درباره علی انصاریان؛ او نامزد داشت!

آسیه اسدزاده در پیج اینستاگرام که منتسب به اوست ادعا کرده که ۵ سال با علی انصاریان در ارتباط بوده است. این در حالی است که ساعاتی پس از انتشار این خبر خانواده زنده‌یاد انصاریان به آن واکنش نشان دادند و خبر را کذب خواندند.

متنی منتسب به آسیه اسدزاده بازیگر تئاتر و تلویزیون در صفحه اینستاگرامی که این صفحنه نیز منتسب به او است منتشر شده که در آن ادعا شده این خانم بازیگر ۵ سال با زنده‌یاد علی انصاریان رابطه داشته و نامزد این فوتبالیست معروف بوده است.

گلایه های تلخ ننه علی انصاریان از حواشی نامزدی پسرش 

علی انصاریان

متنی را که منتسب به این بازیگر است و در فضای مجازی دست به دست می‌شود، در ادامه می‌توانید بخوانید:

«عشق ابدی من، تمام منی، تا ابد تا همیشه... تا امروز منم مثل تو جسمم رو زمین بود و روحم تو آسمون. احساس می‌کنم روحم دو نیم شد و نیمی از روحمو با خودت بردی برای همیشه. روز‌های تاریک و مثل روز‌های روشن باز هم با هم تجربه کردیم. پنج سال کنار هم عشق کردیم و تا آخرین لحظه عمرم تو قلب من زندگی خواهی کرد. آخرین بوسه، آخرین نگاه، آخرین کلام، آخرین صدا، آخرین خنده، آخرین پیام، آخرین دیدار، آخرین انتظار و آخرین خداحافظی زمینی تو، در ذهن و جسم و روح و روانم خواهد ماند. عشقم تمام آرزو‌ها و رویا‌هایی که تو این پنج سال با هم ساختیم در زمان و مکان دیگری محقق خواهد شد، فقط باید کمی صبر کنی تا منم آسمانی بشم. زندگی که علی توش نفس نکشه رو نمی‌خوام. از ته قلبم از خدا می‌خوام منو به تنها آرزوم برسونه تا دوباره کنارت باشم. به قول خودت (یکی یه دونم) ممنونم که لحظه‌های سخت کنارم بودی و منو تنها نذاشتی.»

ساعاتی از وایرال شدن این ادعا در فضای مجازی نگذشته بود که مجید قریشی پسرخاله علی انصاریان آن را تکذیب کرد و در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

آسیه اسدزاده کیست؟

آسیه اسدزاده در سال ۱۳۹۶ دوره پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند. اثر مهم آسیه اسدزاده در این سال، بازیگری در فیلم طاقباز به کارگردانی شهرام اسدزاده محسوب می‌شود.

علی انصاریان

آسیه اسدزاده کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده است. 

او در فیلم طاقباز با شهرام اسدزاده همکاری داشته است. آسیه اسدزاده توانست با بازی در فیلم طاقباز تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر مهدی ماهانی، سارا خوئینی‌ها، افشین سنگ‌چاپ و شهریار حیدری بر تجارب او افزود.

آسیه اسدزاده تا کنون هیچ واکنش رسمی نسبت به متنی که منتسب به او در فضای مجازی در حال انتشار است نداشته است.

زندگی فوتبالی علی انصاریان

علی انصاریان فوتبال خود را به‌صورت حرفه‌ای در سال ۱۳۷۵ از تیم فوتبال فجرسپاسی شروع کرد و بعد از آن در سال ۱۳۷۷ به تیم پرسپولیس رفت. در سال ۱۳۸۵ در اقدامی پرحاشیه برای فوتبال دوستان، از تیم پرسپولیس تهران به تیم استقلال تهران رفت که البته یک فصل بیشتر دراین تیم بازی نکرد. وی سابقهٔ بازی در تیم‌های دیگر چون باشگاه فوتبال شهرداری تبریز، سایپا، استقلال اهواز، شاهین بوشهر، استیل‌آذین و گسترش فولاد را نیز داراست. علی انصاریان در سال ۱۳۹۰ و در سن ۳۴ سالگی در تیم شاهین بوشهر از دنیای حرفه‌ای فوتبال در قامت بازیکن خداحافظی کرد.

حواشی علی انصاریان 

علی انصاریان

اظهارات در برنامه ویتامین ۳

انصاریان در دی ماه ۹۱ در برنامه زنده تلویزیونی «ویتامین ۳» در شبکه ۳ سیمای جمهوری اسلامی ایران به همراه مادرش حاضر شد. وی در بخشی از اظهاراتش دربارهٔ انتقال به استقلال پس از سال‌ها حضور در پرسپولیس، انتقال به استقلال را بزرگ‌ترین اشتباه زندگی خود عنوان و تأکید کرد شرایطی به‌وجود آمد که مجبور به این کار شد.

حواشی برنامه زابیواکا

حواشی اصلی برنامه مربوط به علی انصاریان است که در بخشی از برنامه به نام «سخن بزرگان» با خواندن اشعاری از ترانه‌های خوانندگان لس آنجلسی، همواره حواشی زیادی ایجاد کرده‌است که گفته می‌شود این عملکرد او در ده روز اجرا باعث دریافت ۱۴۰ تذکر از سمت سازمان صدا و سیما شده‌است. یکی از این خواننده‌ها شهرام شب‌پره بود که شوخی انصاریان با یکی از ترانه‌هایش موجب اعتراض و واکنش از سوی او شد.

یکی از قسمت‌های جریان‌ساز این برنامه نام بردن مهمان خارجی برنامه از گوگوش به عنوان خواننده مورد علاقه‌اش بود. واکنش مجریان برنامه علی انصاریان و مجید یاسر به این اتفاق باعث شد تا کلیپ‌های این قسمت از برنامه از پربازدیدترین کلیپ‌های صفحات مجازی باشد.

این ماجرا تا جایی پیش رفت که شایعاتی در مورد ممنوع‌التصویر شدن هر دو مجری در فضای مجازی منتشر شد که با حضور مجدد آن‌ها در برنامه تکذیب شد.

درگذشت علی انصاریان

علی انصاریان

انصاریان در ساعت ۱۶:۱۵ عصر چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۹ در اثر ابتلا به ویروس کووید-۱۹ در بیمارستان فرهیختگان تهران درگذشت.
طبق گزارش صداوسیما، انتقال ویروس کرونا در برنامه تصویری اپلیکیشن پرسپولیس صورت گرفت که علی انصاریان همراه با مهرداد میناوند در آن شرکت کرده بودند و پروتکل‌های بهداشتی لحاظ نشده بود. علاوه بر نداشتن ماسک، حتی فاصله‌گذاری نیز مناسب نبود. در روند درمان بی‌نتیجه مهرداد میناوند و علی انصاریان، محمدرضا هاشمیان پزشک بیمارستان دکتر مسیح دانشوری، مصاحبه‌های فراوانی را در راهروی بیمارستان لاله و بیمارستان فرهیختگان انجام داد و پست‌هایی در همین رابطه در اینستاگرام منتشر کرد. هاشمیان در حین این مصاحبه‌ها و پست‌ها مواردی نظیر داروهای مصرفی، سی‌تی اسکن ریه و سایر مواردی را که جزء حریم بیمار است، افشا نمود که این اقدام وی انتقادات فراوانی از سوی پزشکان برانگیخت.

در روزهای قبل از درگذشت وی، وضعیت جسمانی انصاریان به شکلی امیدوارکننده تغییر کرده بود و حتی علی پروین گفتگوی کوتاه تلفنی با او داشت اما در ساعات آخر روز دوشنبه وضعیتش به شکلی شد که تیم پزشکی وی را به خواب مصنوعی برد. در همین حین اخبار ضد و نقیض از بیمارستان فرهیختگان مخابره می‌شد تا حدی که مهدی قایدی، افشین پیروانی و… در فضای مجازی از مردم خواستند تا برای انصاریان دعا کنند. هاشمیان، پزشک معالج او که خبر بیهوشی مصنوعی علی انصاریان را اعلام کرده بود، در یک لایو اینستاگرامی با لحنی ناامیدانه دربارهٔ وضعیت او صحبت کرد تا این که درگذشت انصاریان به وقوع پیوست.

انصاریان در ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ بنابر خواسته خودش، در قطعه ۲۲۲ بهشت زهرای تهران در جوار پدرش، اسماعیل انصاریان به خاک سپرده شد. عموی وی، حسین انصاریان بر پیکرش نماز میت خواند. مراسم خاکسپاری او با حضور خانواده‌اش، جمعی از دوستان، هنرمندان و ورزشکاران برگزار شد.

فیلم‌شناسی

علی انصاریان

فیلم‌های سینمایی

نام سال

رمانتیسم عماد و طوبا ۱۳۹۸

کلوپ همسران ۱۳۹۷

اژدر ۱۳۹۷

حس خوب زندگی ۱۳۹۵

دو روز تا ماندن ۱۳۹۵

حکم تیر ۱۳۹۴

شروع یک پایان ۱۳۹۴

کلاف ۱۳۹۳

پاداش سکوت[۱۶] ۱۳۸۵

مجموعه تلویزیونی

نام یادداشت

داغون‌ترین (یک قسمت)

زیر آسمان شهر (دو قسمت)

چارخونه (یک قسمت)

خانه اجاره‌ای (یک قسمت)

غنچه‌های سحر

نقطه چین (دو قسمت)

محکومین (۱۳۹۶ حسین قناعت و سیدجمال سیدحاتمی)

سریال کیمیا (۱۳۹۴ جواد افشار)

سرزده (۱۳۹۹ بهادر اسدی)

۸۷ متر (۱۳۹۹ کیانوش عیاری)

شبکه خانگی

نام سال

هدیه ۱۳۹۳

آسپرین ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۵

شام ایرانی ۱۳۹۹

برنامه تلویزیونی اینترنتی

زابیواکا (۱۳۹۷) تلویزیون اینترنتی آیو[۱۷]

ورزشگاه (۱۳۹۷) – شبکه پنج

مسابقه منچ (۱۳۹۸) – شبکه پنج

برنامه اینترنتی پانوراما (۱۳۹۹)

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.