کد خبر : 1808 / /
/

ماجرای علاقه سویا برای به خدمت گیری سردار آزمون، توسط مونچی مدیرورزشی سویا تکذیب شد.

پیوستن چند ساعته سردار آزمون به سویا!

 

ماجرای علاقه سویا برای به خدمت گیری سردار آزمون، توسط مونچی مدیرورزشی سویا تکذیب شد.

به گزارش "ورزش سه"، وب سایت Estadio Deportivo در خبری مدعی شد که باشگاه سویا به دنبال به خدمت گیری سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت است. این وب سایت نوشته است که باشگاه سویا به دو دلیل خواهان به خدمت گیری آزمون است. اول اینکه یوسف النصیری مهاجم سویا که در این فصل عملکرد درخشانی داشته، احتمالا تابستان پیش رو با پیشنهادات فراوانی مواجه شده و این تیم را تر کند.

عامل دیگری که باعث می شود سویا به جذب آزمون علاقه مند شود، پس از جدایی کارلوس فرناندز و پیوستنش به رئال سوسیه داد، مسئولین سویا بازیکن جایگزینی برای او به خدمت نگرفتند و به این دلایل این باشگاه بیش از پیش به خرید یک مهاجم نیازمند است که سردار آزمون گزینه مناسبی برای این تیم است.

این وب سایت در مورد آزمون نیز نوشته است که این مهاجم ایرانی در این فصل عملکرد خوبی داشته و در 19 بازی این فصل لیگ برتر روسیه، 13 گل به ثمر رسانده که او در 7 دیدار اخیر زنیت موفق شده است 7 گل برای این تیم به ثمر برساند. علاوه بر این، تنها یک سال از قرارداد آزمون با زنیت باقی مانده و این آخرین فرصت این باشگاه برای کسب درآمد از فروش آزمون است.

وب سایت Estadio Deportivo که ابتدا خبر علاقه سویا به آزمون را منتشر کرد

سردار آزمون

وب سایت اسپانیایی Estadio Deportivo در ادامه نوشته است که آزمون در سایت ترانسفرمارکت 23 میلیون یورو ارزش گذاری شده است و این بازیکن علاقه مند است تا به سالهای حضورش در فوتبال روسیه پایان داده و راهی یک تیم بزرگ اروپایی شود و از این رو از پیشنهاد سویا استقبال خواهد کرد.

در حالیکه وب سایت های روسی football24 و sportbox ابتدا خبر علاقه مندی سویا به آزمون را منتشر کرده بودند، اما ساعاتی بعد و در عصر امروز sportbox در خبری مدعی شد که رومن مونچی مدیر ورزشی سویا به شایعات پیرامون پیوستن سردار آزمون مهاجم زنیت به تیم اسپانیایی سویا را تکذیب کرده است.

وب سایت sportbox که اخبار علاقه سویا به آزمون را تکذیب کرد

سردار آزمون

این وب سایت مدعی شده که مونچی خبر Estadio Deportivo را تکذیب و اعلام کرده است که سویا برنامه ای برای جذب سردار آزمون ندارد. به هر حال باید تا تابستان پیش رو منتظر ماند و دید بالاخره سردار آزمون چه تیمی را برای ادامه دوران فوتبالش انتخاب می کند و یا شاید هم تا پایان مدت زمان قراردادش در زنیت باقی بماند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.