کد خبر : 2153 / /
/

باخت تیم الاهلی عربستان به استقلال ایران در لیگ قهرمانان آسیا انتقاد شدید هواداران تیم سعودی را در پی داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال الاهلی عربستان در نخستین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بامداد امروز برابر استقلال ایران با نتیجه ۲ به ۵ تن به شکست داد.

این باخت سنگین در حالی رقم خورد که «لورنت رگکمپ» سرمربی رومانیایی الاهلی به تازگی هدایت این تیم را بر عهده گرفته است اما طبق اعلام رسانه‌های عربستانی، پیش از این هم سابقه ۶ باخت ۵ گُله با تیم الوصل امارات را داشته است.

شکست الاهلی با این نتیجه به مذاق هواداران این تیم خوش نیامده و انتقادات شدیدی را علیه سرمربی رومانیایی این تیم در پی داشته است.

به گزارش سایت «سعودی»، «عبدالعزیز المطیری» یکی از هواداران الاهلی نوشت: «رگکمپ متخصص دریافت پنج گل است. وقتی می بازد انگار اوضاع برایش عادی است.»

«محمد الفهید» دیگر هوادار الاهلی نوشت: «اگرچه بازی الاهلی با استقلال را دنبال نمی‌کردم اما به خدا سوگند رگکمپ مانند مربیان قبلی خود یک خیانت‌کار است.»

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.