کد خبر : 3275 / /
/

سرمربی تیم فوتبال استقلال به بازیکن خود اعتقاد چندانی ندارد.

 

از زمانی که فرهاد مجیدی در تیم فوتبال استقلال جانشین محمود فکری شده، در تمام بازی ها محمدرشید مظاهری درون دروازه قرار گرفته است.  مظاهری که سابقه حضور در ذوب آهن اصفهان را هم دارد، برای بازی حساس امشب مقابل تیم سابقش از شانس بیشتری نسبت به حسینی برخوردار است و طبعا دروازه بان اصلی تیم استقلال در دربی جمعه شب هم خود اوست.

فرهاد مجیدی حتی در یکی از بازی های آسیایی استقلال هم به حسینی اعتماد نکرد و حالا هم می خواهد مثل همه بازی های قبلی از رشید مظاهری استفاده کند.  مجیدی فصل گذشته اصرار عجیبی به استفاده از حسینی داشت و حتی یک بازی هم به حسین پورحمیدی اعتماد نکرد و حالا هم در همه بازی ها از مظاهری استفاده می کند.

استقلال در آسیا گل های زیادی را به خصوص از الدحیل قطر دریافت کرد اما قدرت هجومی بالای این تیم باعث شد تا در نهایت با عنوان صدرنشینی به مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند. البته مظاهری هم انصافا در چند دیدار خوب کار کرد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.