کد خبر : 3434 / /
/

دربی روز جمعه برای سرمربی استقلال از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

فرهاد مجیدى در موقعیت ویژه اى قرار گرفته است. جدایى فرازکمالوند باعث شده تا برخی فکر کنند فرهاد روى نیمکت استقلال تنهاست اما برخی هم فکر می کنند که فرهاد بدون فراز هم می تواند گلیمش را از آب بکشد.

در هر حال شکست مقابل ذوب کمی هواداران را نگران کرده اما همه می دانند دربی بازی است که نتیجه زیاد به موقعیت دو تیم در جدول ربط ندارد.

فرهاد مجیدی در دربی 1400

در پرسپولیس بازی کردم اما دوست دارم استقلال برنده دربی 95 باشد

فرهاد مجیدی

مجیدی و کادر فنی استقلال مطمئنا در روزهای گذشته حساس روز جمعه اگر  متوجه شده اند در بازی مقابل ذوب آهن، تعویض های خوبی انجام نداده اند و البته ترکیب اولیه هم خوب انتخاب نشد.

آنالیز ذوب آهن هم بماند اما دربى جمعه مى تواند مثل تیغ دولبه براى فرهاد باشد، بردن پرسپولیس، استقلال را به کورس برمى گرداند و شکست مقابل یحیى مى تواند شرایط استقلال بحرانی کند.

البته فرهاد نشان داده که دربی باز است و این بازی را چه در قامت بازیکن و چه در قامت سرمربیگری به راحتی نمی بازد. باید تا روز جمعه صبر کرد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.