کد خبر : 3498 / /
/

محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیس اصلا شرایط خوبی ندارد و حتی اگر در دربی حضور پیدا کند، ممکن است مصدومیت او تشدید شود.

مصاف پرسپولیس مقابل سپاهان همانطور که انتظار می‌رفت، دشوار و پرتنش دنبال شد و حالا یحیی گل محمدی علاوه بر نگرانی‌هایی که بابت اعلام رای کمیته انضباطی در ذهن دارد، شرایط دو مهره کلیدی خود را نیز نامساعد و مبهم می بیند.  

بلافاصله پس از پایان دیدار برابر سپاهان و زمانی که سیامک نعمتی در حال ورود به تونل بود، تصاویر ضبط شده نشان می داد که کتف مدافع پرسپولیس آسیب دیده و او چند دقیقه‌ای هم با همین وضعیت در بازی مانده است. نعمتی زمانی که قصد سوار شدن به اتوبوس را داشت، کتفش را آتل بندی کرده بود و هنوز نمی توان گفت که به دربی می رسد یا خیر.

عکس مچ پای کنعانی زادگان

کنعانی زادگان

یک روز بعد هم خبر بد دوم برای پرسپولیسی‌ها از راه رسید و عکس هایی از مچ پای محمدحسین کنعانی زادگان منتشر شد، که نشان از آسیب جدی روی رباط مچ پای این بازیکن ملی پوش داشت و حالا شنیده ها حاکی از آن است که رباط خارجی مچ پای محمدحسین کنعانی زادگان پاره شده است.

با این وصف حتی اگر کنعانی زادگان با درد و با زور قرص و آمپول به دربی که یک مسابقه بسیار حساس و پراهمیت برای هواداران و همینطور سرمربی پرسپولیس به شمار می رود، برسد، که البته احتمال شدنی شدن همین موضوع هم در هاله ای از ابهام قرار دارد، ممکن است شرایط کنعانی‌زادگان برای بازی های آینده با توجه به اینکه باید مقابل مهاجمان آماده استقلال بازی کند، سخت تر هم بشود.

کنعانی زادگان به دربی می رسد؟

بی شک یکی دیگر از افرادی که این روزها شرایط محمدحسین کنعانی زادگان را به دقت زیر نظر دارد، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی است که در بازی های اخیر نشان داده روی این بازیکن حساب ویژه ای باز کرده است؛ فاصله زیادی با شروع بازی های سرنوشت ساز تیم ملی نداریم و مصدومیت احتمالی کنعانی زادگان می تواند یکی از همان خبرهای خیلی بد برای سرمربی و اهالی فوتبال در ایران باشد.

با تمام این ها، پزشکان باشگاه پرسپولیس این روزها بیش از هر کسی در جریان جزئیات مصدومیت کنعانی زادگان قرار دارند و باید دید درنهایت چه تصمیمی در قبال این بازیکن برای حضور یا عدم حضور در دربی پایتخت اتخاذ خواهند کرد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.