کد خبر : 3508 / /
/

گزارشی که در ادامه می خوانید، شما را با خانواده فوتبالیست های سرشناس ایرانی آشنا می کند تا با همسر و فرزندانشان در داخل و خارج از کشور آشنا شویم. اول از سپهر حیدری شروع میکنیم و به سراغ استقلالی ها و پرسپولیسی های دیگر هم می رویم.

 

آرام جوینده، همسر سپهر حیدری فوتبالیست سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران است. آن ها فرزندی به نام دیاکو دارند.

آرام جوینده در زمینه مد و لباس در تهران فعالیت دارد.

سپهر حیدری

رضا قوچان نژاد لژیونر ایرانی مقیم هلند است که تصویری از او و خانواده اش را در شهر آمستردام مشاهده می کنید.

سروین و رضا و پسرشان

سروین بیات، همسر رضا قوچان نژاد است که خواهر ساره بیات، هنرپیشه سینما تئاتر کشورمان است. سروین بیات، طراحی دکوراسیون داخلی انجام می دهد و مشاور امور فنگشویی بوده و طراح مد و لباس است.

رضا قوچان نژاد

احسان حاج صفی بازیکن تیم ملی فوتبال و تیم تراکتورسازی تبریز، اخیرا ازدواج کرده و یک دختر دارد. احسان حاج صفی ۴۰۴ هزار دنبال کننده در اینستاگرامش دارد.

احسان حاج صفی و همسرش آذین که در سال ۹۶ با وی ازدواج کرد، دختری به نام آدریانا دارند.

احسان حاج صفی

کریم انصاری فرد بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در سال نود و شش با صوفیا کالولی دختر یکی از تاجران یونان ازدواج کرد. انگشتر زمردی که کریم انصاری فرد برای همسرش گرفته بود، خبرساز شد.

احسان حاج صفی

کریم انصاری فرد دختری به نام سرنا دارد که اخیرا متولد شده است.

تصویر تولد سرنا دختر کریم انصاری فرد

کریم انصاری فرد و همسرش در لندن گردی های مارچ ۲۰۲۰ میلادی

کریم انصاری فرد

امید ابراهیمی بازیکن تیم ملی و فوتبالیست سابق استقلال تهران، در سال نود و شش ازدواج کرد و با جناق خسرو حیدری شد.

امید ابراهیمی و همسرش

یهقوب کریمی ۳۴۵ هزار دنبال کننده دارد و عکس زیر، عکس دو نفره او با نیکی محرابی است. مدافع و هافبک چپ سابق استقلال تهران و فعلی استقلال خوزستان در نخستین روزهای زمستان با نیکی مهرابی، بایگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد. کریمی چند روز بعد از ازدواجش راهی استقلال خوزستان شد تا فوتبالش را در این تیم ادامه دهد.

امید ابراهیمی

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.