کد خبر : 3662 / /
/

وب سایت قطری استاد الدوحه در خبری مدعی شد که محمدحسین کنعانی زادگان در فصل آینده، به الاهلی قطر می‌پیوندد.

وب سایت قطری استاد الدوحه در خبری مدعی شد که محمدحسین کنعانی زادگان در فصل آینده، به الاهلی قطر می‌پیوندد.

کنعانی زادگان جدا می‌شود

چند هفته پیش بود که وب سایت قطری استاد الدوحه در خبری مدعی شد که باشگاه الاهلی قطر با محمدحسین کنعانی زادگان مدافع پرسپولیس به توافق رسیده است ولی این بازیکن با انتشار یک استوری، این خبر را تکذیب کرد.

کنعانی زادگان

استاد الدوحه امروز در مطلب دیگری به تشریح وضعیت بازیکنان خارجی الاهلی پرداخته و خبر از جدایی امید ابراهیمی و جذب کنعانی زادگان داده است. این وب سایت مدعی شده است که این باشگاه قصد دارد هرنان پریرا بازیکن پاراگوئه‌ای خود را حفظ کند و سایر بازیکنان خارجی از این تیم جدا می‌شوند.

استاد الدوحه در ادامه نوشته است که شان لوری بازیکن استرالیایی از این تیم جدا می‌شود و محمدحسین کنعانی زادگان به عنوان جایگزین این بازیکن، از پرسپولیس به الاهلی می‌پیوندد. همچنین امید ابراهیمی دیگر بازیکن خارجی الاهلی نیز با تیم الوکره به توافق رسیده و راهی این تیم می‌شود.

استاد الدوحه در پایان درخصوص دیگر تغییرات در الاهلی نوشته است که این باشگاه با الریان در حال مذاکره است تا یوهان بولی را از این تیم به خدمت بگیرد.

محمدحسین کنعانی زادگان در قطر

محمدحسین کنعانی‌زادگان که علاقه‌ای به صحبت درباره آینده‌اش در پرسپولیس ندارد، فصل آینده در لیگ ستارگان قطر توپ خواهد زد. قرارداد قطعی مدافع ملی پوش پرسپولیس با الاهلی در حالی شکل اجرایی به خود گرفت که او حدود دو ماه پیش پیش‌نویس آن را امضا کرده بود و در چند روز گذشته هم قرارداد نهایی را امضا کرد.

گفتنی است کنعانی‌زادگان با مبلغی نزدیک به یک میلیون و صد و پنجاه هزار دلار به الاهلی قطر پیوست تا دیگر منتظر پایان فصل و نشستن پای میز مذاکره با پرسپولیس هم نماند و مستقیم پس از پایان لیگ برتر به قطر برود. ایمان سلیمی و علی نعمتی از گزینه های جایگزینی کنعانی زادگان هستند که ظاهرا باشگاه مذاکرات با آنها را برای پیوستن به پرسپولیس آغاز کرده است.

 

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.