کد خبر : 4362 / /
/

مزدک میرزایی متولد ۲۶ شهریور ۱۳۴۹ در شهر تهران است. میرزایی گزارشگر مسابقه‌های فوتبال در تلویزیون ایران است که او در سال ۱۳۸۴ موفق شد جایزه بهترین گزارشگر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را دریافت کند.

مزدک میرزایی فارغ‌التحصیل مقطع دکتری حقوق بین‌الملل عمومی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران است.

مزدک میرزایی و همسرش 

مزدک میرزایی

سابقه فعالیت مزدک میرزایی

 میرزایی از سال ۷۶ فعالیت خود را در صدا و سیمای ایران آغاز کرد.

آغاز گزارشگری

مسابقه میان تیم‌های نانت و موناکو نخستین بازی فوتبال بود که او موفق شد به مدت ده دقیقه در کنار جواد خیابانی قسمت‌هایی از آن را گزارش کند و پس از آن کم‌کم به گروه گزارشگران فوتبال شبکه سه تلویزیون پیوست.

خاطره انگیزترین گزارش

به گفته خود مزدک بازی فوتبال میان تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی در مرحله مقدماتی جام جهانی ریوی برزیل، که با گل قوچان نژاد باعث صعود ایران به جام جهانی شد، خاطره انگیزترین گزارش وی بوده‌است.

 پیوستن به شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال

اول مرداد 1398 شایعه پیوستن او به شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال و خروجش از ایران منتشر شد. خروج او از شبکه سه در کنار حذف عادل فردوسی پور از این شبکه چالش جدیدی را برای گروه ورزش شبکه سه پیش آورده است. ۲ آذر این شبکه تلویزیونی منتسب به آل سعود رسماً همکاری خود با میرزایی را پخش یک کیلیپ کوتاه تأیید کرد. 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.