کد خبر : 4404 / /
/

روز قبل از بازی مقابل تراکتور با رسول خطیبی قهوه خوردیم، اما در صحنه درگیری او فقط اعتراض کرد و من خیلی از کوره در رفتم.

از همین جا روی گل رسول خطیبی را می‌بوسم و از کمیته انضباطی می‌خواهم کارت قرمز من را نگه دارد و کارت قرمز رسول را به زرد تبدیل کند.

نمی‌دانم چرا موقع عصبانیت، زور دستانم زیاد می‌شود!

بیوگرافی علیرضا منصوریان به همراه مصاحبه

علیرضا منصوریان

نام:علیرضا

نام خانوادگی:منصوریان

تاریخ تولد:11 آذر 1350

محل تولد:تهران

قد:1٫74 متر

پست:هافبک

فرزندان:امیر

 علیرضا منصوریان قاری قرآن

زندگی شخصی علیرضا منصوریان

علیرضا منصوریان 11 آذر 1350 در تهران متولد شد، او یک برادر و دو خواهر دارد. علیرضا و خواهر بزرگ ترشان تشکیل خانواده داده اند، اما برادر و خواهر کوچکترشان هنوز ازدواج نکرده و در خانه پدری زندگی می کنند.

علیرضا منصوریان از فرزندش رونمایی کرد

علیرضا منصوریان

علیرضا ازدواج کرده و یک پسر به نام امیر دارد و این تنها فرزند وی می باشد. از جمله ویژگی های او این است که چه در زمان مجردی و چه بعد از ازدواج، به شدت به خانه و خانواده وابسته می باشد و به جز تمرین و محل کار، فقط در خانه می توان او را یافت.

او در روزهای ابتدایی فوتبالش ماشین باز بود و زیاد اهل ماشین عوض کردن بود، اما سال هاست که علیرضا با یک ماشین دیده می شود. یک ماکسیمای بادمجونی رنگ که تنها خودرویی است که او در این هفت- هشت- ده سال اخیر داشته و سوار آن شده. تقریباً این ماشین یه جورایی تبدیل به شناسه علیرضا هم شده. هرچند مدتی است که به فکر ماشین جدید افتاده ، اما خب هنوز وفاداری خود را به خودروی قدیمی اش حفظ کرده است.

علیرضا یک مارک باز و یک برند باز حرفه ای است. او هیچ لباسی را نمی پوشد مگر اینکه برند باشد و هیچ عطر و ادکلنی را استفاده نمی کند مگر اینکه یک مارک معروف باشد. معمولاً لباس هایش را از خارج از کشور تهیه می کند. در زمینه عطر و ادکلن هم بیشتر از هر برندی، از پولوی سبز و چنل استفاده می کند. معمولاً رایحه چنل و یا پولوی سبز، یکی از نشانه های این است که به تازگی وی از آن محل رد شده.

علیرضا یک عشق فیلم واقعی است. او علاقه بسیار زیادی به تماشای فیلم دارد. به خصوص فیلم های خارجی و زبان اصلی. بد نیست بدانید که فیلم دیدن علیرضا هم با یک عادت های خاص توأم است. از جمله اینکه صدای فیلم را آنقدر زیاد می کند که شاید تا یکی- دو تا خانه آنطرف تر هم صدای فیلم را بشنوند. معمولاً در این مواقع ساعت و زمان هم خیلی اهمیت ندارد.

از موبایل متنفرم

موبایل، موبایل و موبایل… همه دوستان، نزدیکان، آشنایان و خلاصه هر آنکسی که علیرضا را می شناسد و با او ارتباط دارد، قطعاً می داند که او از موبایل متنفر است و تنها به جهت کارهای خیلی ضروری اش از آن استفاده می کند. علیرضا هیچ اعتقادی به جواب دادن به تلفن همراه ندارد و معمولاً از این وسیله به عنوان دکور استفاده می کند. موبایل او 99 درصد مواقع سایلنت است و حتی به میس کال های زیادی نگاه هم نمی کند. کسی نمی داند، اما شاید بارها آرزو کرده باشد که قبل از اختراع موبایل زندگی می کرد.

شاید جالب باشد بدانید که منصوریان یک قاری زبردست قرآن است و قرآن را با قرائت و به زیبایی تلاوت می کند و در دوران نوجوانی و جوانی در مسابقات قرائت قرآن کشور نیز شرکت می کرده و عناوینی نیز در این زمینه داشته. همچنین او عاشق اهل بیت(ع) و به خصوص، امام حسین (ع) است و در دهه اول محرم هرکاری داشته باشد، حضور در هیأت های عزاداری را از قلم نمی اندازد. به خصوص او تعصب خاصی روی هیأت قدیمی محل پدری اش دارد و هرکجای دنیا باشد برای تاسوعا و عاشورای حسینی خودش را به هیأت قدیمی رسانده و در کنار بچه محل های قدیمی اش عزاداری می کند.

طرفدار استقلال و رئال مادرید

علیرضا منصوریان یک استقلالی – رئالی واقعی است. او همانقدر که روی استقلال تعصب دارد، روی رئال هم تعصب دارد. جالب اینجاست که امیر پسرش هم مثل پدرش یک استقلالی-رئالیه متعصب است، اما باز هم جالب تر این است که محمدرضا برادرش، یک پرسپولیسی- بارسائی است و در زمینه فوتبال 180 درجه با علیرضا تفاوت دارد.

یک کشتی گیر موفق

باور کنید که اگر علیرضا فوتبالیست نمی شد، حتماً کشتی گیر می شد و اگر کشتی گیر می شد هم مثل فوتبال، یک کشتی گیر موفق بود و حتی شاید موفق تر از فوتبال. خیلی ها می گویند اگر علیرضا به جای فوتبال به سمت کشتی می رفت حتماً قهرمان المپیک می شد. زمانی که در استقلال بازی می کرد، با همه هم تیمی هایش کشتی می گرفت و هیچ کدام از هم تیمی هایش نمی توانستند علی را زمین بزنند. البته هماورد علیرضا در زمینه کشتی در تیم استقلال محمود فکری بود که او هم می توانست یک کشتی گیر موفق باشد. این را هم بدانید که علیرضا و محمود فکری هیچ گاه با هم کشتی نگرفتند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.