کد خبر : 4419 / /
/

آرمان رمضانی فوتبالیست ایرانی متولد ۱ تیر ماه سال ۱۳۷۱ که هم اکنون وی ۲۸ سال سن دارد و در شهر ماسال استان گیلان با زبان تالشی چشم به جهان گشوده است.

آرمان رمضانی و آغاز فعالیت ورزشی 

این بازیکن با استعداد کشورمان از سال ۱۳۸۱ در سن ۱۰ سالگی ورزش خود را به صورت جدی از مدرسه فوتبال ماسال تحت نظر شهرام صفری شروع کرد سپس وارد تیم مقاومت همان شهر شد، در سال ۱۳۸۵ در تیم زیر ۱۴ سال پگاه گیلان حضور یافت و توانست با مربیگری آقای هادی پور و علی ناصح در لیگ برتر این رده سنی حاضر شود.

رمضانی در سال ۱۳۸۹ در سن ۱۸ سالگی در رده سنی جوانان شهرداری زادگاه خود حضور داشت تا اینکه سال ۱۳۹۰ در تیم رده سنی امید های ملوان بندر انزلی پیوست و در سال ۱۳۹۱ با تیم بزرگسالان ملوان به لیگ برتر رفت سپس به صورت قرضی دوسال در فجر سیاسی شیراز بازی کرد.

بازیکن و مهاجم پرسپولیس

رمضانی در نقا انتقالات  بیستم ۹۹‌-‌۰۰ در شهریور ۹۹ به پرسپولیس پیوست و قرارداد دو ساله ای را با پرسپولیس بست تا جایگزین اوساگونا شود.

در گذشته سابقه گلزنی به پرسپولیس را در کارنامه ورزشی دارد و حالا یکی از بازیکنان این تیم شده است

گفته میشود که بازی او بسیار به علی دایی و رضا عنایتی اسطوره فوتبال کشورمان نزدیک است

بهترین عملکرد او زدن ۶ گل در فصل نوزدهم لیگ برتر است و بیشتر بازی سازی او معروف است

بیوگرافی آرمان رمضانی بازیکن فوتبال استقلال 

پیوستن به استقلال تهران

وی متاسفانه نتوانست مورد توجه سرمذبی سرخها قرار بگیرد و فقط دو بازی برای پرسپولیس انجام داد و در لیست مازاد یحیی گل محمدی قرار گرفنت و آرمان به پیشنهاد فرهاد مجدی به استقلال تهران رفت و با این باشگاه قرداد یک نیم ساله بست.

بیشتر ببینید: بیوگرافی شهریار مغانلو بازیکن جدید پپرسپولیس

پیج اینستاگرام آرمان رمضانی

arman_ramezani10

عکس های شخصی آرمان رمضانی 

آرمان رمضانی

آرمان رمضانی

آرمان رمضانی

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.