کد خبر : 4434 / /
/

سکانس خنده دار ترسیدن خداداد عزیزی در برنامه شب اهنگی را اینجا ببینید.

 

برنامه شباهنگی که برنامه ای است سرگرمی با اجرای حامد شباهنگی اینبار میزبان خداداد عزیزی بازیکن سابق فوتبال بود. 

خداداد عزیزی در شباهنگی

این برنامه سرگرمی که همراه با شوخی حامد آهنگی با مهمان های برنامه است سکانس های خنده دار زیادی دارد. یکی از این سکانسها ترسیدن خداداد عزیزی است که با واکنش بامزه او روبه رو شد. 

هرچند شخصیت بامزه و خنده روی خداداد به تنهایی او را به یک مهمان جذاب تبدیل می کند اما سکانس وحشت خداداد عزیزی یکی از خنده دارترین سکانس های برنامه شباهنگی است. 

شباهنگی برنامه ای است که از پلتفروم فیلم نت پخش می شود. 

 
 

بیوگرافی خداداد عزیزی 

خداداد عزیزی متولد 1 تیر 1350 در فریمان فوتبالیست بود.

خداداد عزیزی

تا راهنمایی بیشتر درس نخوانده است، تا قبل از شهرت وضعیت مالی خوبی نداشتند، بعدها حماسه ساز ملبورن و غزل تیز پا لقب گرفت، از او بعنوان آشوبگر فوتبال ایران نیز اسم برده می شود.

از روستا به شهر

سال 55 بود که ما از روستا به مشهد آمدیم؛ روستای ما از توابع فریمان بود ; دوران کودک من در محله کوی رضاییه گذشتدوره ابتدایی و راهنمایی را در همین مرحله گذراندم.

همه خاطرات کودکی ام در همین محله گذشت، فوتبال کوچه خیابانی که بارها درباره اش شنیده ایم را در همین محله یاد گرفتم

کارگری و فروشندگی

وقتی 10 ساله بودم با پدرم دور حرم می رفتیم و دستفروشی می کردیم

13 سال داشتم که کار بنایی می کردم با بردارم تابستان ها کار بنایی می کردیم، برادرم البته کار گچ بری با ابزار را خوب بلد بود. خیلی هم برایم سخت بود چون قدم کوتاه بود

فوتبال از 16 سالگی

در 16 سالگی بخاطر بازی در یک تیم محلی و دیده شدن در بازها به تیم جوانان خراسان دعوت شد، سپس بع داز یکسال در سال 1367 فوتبال حرفه ای اش را با تیم ابومسلم مشهد آغاز کرد.

از مشهد تا تهران

از سال 1367 تا 1371 در ابومسلم به شهرت و درآمد بالایی در آن زمان رسید، سپس در فتح و بهمن بازی کرد، در سال 1375  بصورت قرضی یک فصل به پرسپولیس تهران پیوست.

از تیم ملی تا آلمان

پس از درخشش در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌ های آسیا ۱۹۹۶ بعنوان ارزشمند ترین بازیکن این مسابقات و چندی بعد کسب عنوان بهترین بازیکن سال کنفدراسیون فوتبال آسیا در سال 76 به تیم فوتبال کلن در دسته اول بوندس لیگا آلمان پیوست.

غزل تیزپای آسیا

در بازی با تیم ملی استرالیا در 8 آذر 1376 برای رسیدن به جام جهانی ۹۸ فرانسه خداداد عزیزی برای تیم ملی ایران گلزنی کرد، یک گل در بازی رفت و یک گل در بازی برگشت.

گل دوم در بازی برگشت او و تیم ملی را تاریخ ساز کرد از آن تاریخ به بعد لقب غزال تیزپای آسیا که توسط جواد خیابانی در گزارش به او داده شد بعنوان لقب در نامش ماند.

بازی در آلمان و آمریکا

خداداد تا سال ۲۰۰۰ در کلن بازی کرد و پس از آن یک فصل در سن‌خوزه ارث‌ کوئیکز در ام‌ ال اس لیگ حرفه‌ ای فوتبال آمریکای شمالی و یک فصل در النصر در لیگ امارات بازی کرد سپس به ایران بازگشت.

آخرین روزهای فوتبالی

از سال 80 تا 84 در پاس تهران بود سپس مدت کوتاهی به باشگاه آدمیرا واکر اتریش رفت، مدتی بعد برگشت و یک فصل در تیم دسته سومی عقاب بود.

در سال 85 آخرین بازی های خود را در راه آهن انجام داد.

ازدواج و خانواده

خداداد عزیزی سالهاست ازدواج کرده ولی هیچ موقع اجازه انتشار عکس همسرش رو نداده است، او دارای یک دختر به نام فاطمه و یک پسر به نام امیرحسین است.

خداداد عزیزی

سرطان مادر

در سن 19 سالگی زمانی که هنوز به شهرت نرسیده بود و زندگی سختی داشتند مادرش به دلیل عدم توانایی مالی برای درمان سرطان در سال ۶۹ فوت کرد.

تنها حسرت زندگی

من در این دنیا هیچ آرزویی ندارم خدا به من لطف کرده و به من همه چیز داده است همه رویاهایم محقق شده، هیچ چیز دیگری نمی خواهم. فقط یک آرزو برایم حسرت شد.

اینکه وقتی اوضاع خوب شد کاش مادرم بود. روزهای خوب را می دید. روزهای خوش مان را می دید. روزهایی که شناخته شدیم و شرایط مان به طور کلی تغییر کرد.

عاشق تهرانم

از تهران فراری نیستم. عاشق تهران هستم. خاطره هایی که در این شهر داشتم تکرار نشدنی است. عاشق زندگی کردن در تهران هستم. صمیمی ترین رفقای من در تهران هستند.

اما مزار مادرم اینجاست، پدرم خدا را شکر زنده است و اینجاست و در جوار امام رضا (ع) هم که هستیم. به این دلایل نمی توانم فعلا به تهران بیایم.

شباهت با جکی چان

خداداد عزیز شباهت زیادی به جکی چان بازیگر و کارگردان مشهور چینی دارد و می گوید بارها شده در فرودگاه های خارج از کشور فکر کردن جکی چان هستم.

توپ طلا در موزه حرم امام رضا

سال 96 وقتی بهترین بازیکن آسیا شدم و توپ طلا را گرفتم، آن را به موزه حرم مطهر اهدا کردم چون جای آن توپ در موزه حرم بود، نه طاقچه خانه ما.

طرفدار بارسلونا

من فقط بازی‌ های بارسلونا را می‌ بین هر چند که بازی‌ های حساس اروپایی را هم دنبال می‌ کنم الان هم بازی‌ های منچسرسیتی را هم دنبال می‌ کنم آنها هم تیم خوبی هستند.

شغل دوم

شغل دوم خداداد عزیزی ساخت‌ و‌ ساز است  اینکه او کجا و چه پروژه‌هایی را در دست دارد چندان مشخص نیست اما به گفته بعضی از دوستان نزدیکش خداداد مغز اقتصادی ‎اش خوب کار می‌ کند.

او یک گالری طلا فروشی در خیابان کریمخان تهران دارد و در کشور امارات هم سرمایه گذاری های خوبی انجام داده است او ابتدای فعالیت اقتصادی خود را با سرمایه گذاری در حوزه پوشاک ورزشی آغاز کرد و الان نیز صاحب یک برند معروف پوشاک ورزشی است.

مهدی هاشمی نسب صمیمی ترین دوست خدادا است

مربیگری

عزیزی پس از خداحافظی از فوتبال به مربیگری می پردازد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.