کد خبر : 4579 / /
/

بهاره افشاری عکس زیر را در استوری خود متتشر کرد.

بهاره افشاری بازیگر معروف ایرانی است که در زمینه پوشاک فعالیت می‌کند و استایلیست بسیار ماهری نیز به شمار می‌رود. بهاره افشاری زادۀ 14 تیر ماه سال 1363 در شاهرود، بازیگر استفارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی و دیپلم بازیگری است، مدتی کار مونتاژ و عکس میکرد و قبل از بازیگری طراح لباس بودو در حال حاضر کارگردانی نیز میکند.

بهاره افشاری

بهاره افشاری و تولیدی لباس پدر

پدرم تولیدی لباس داشت و من از کودکی به مدلهای لباس و ترکیب رنگ ها علاقمند بودمدوست داشتم طراح لباس شوم از مدرسه سوره در رشته تئاتر دیپلم گرفتم. از سویی روز به روز علاقه ام به طراحی لباس هم بیشتر می شد؛ بنابر این معلم گرفتم و پیگیر این موضوع یعنی صنعت مد، شدم.

کارم رابه صورت جدی شروع کردم و درست زمانی که مثل امروز، مزون های زیادی در شهر تهران وجود نداشت، کارم گرفت و از این بابت خیلی خوشحالم.

بهاره افشاری جوان ترین طراح

خانوم افشاری طراح لباسی که مزون داشته و با برگزاری شو های لباس تعداد زیادی از بازیگران را مشتری خود کرده بود به نحوی که درسال ۸۳ مجله چلچراغ در گفتگو ای وی را جوان‌ترین طراح لباس ایران معرفی میکند.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.