کد خبر : 4639 / /
/

​به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس هنوز برای پرداخت مطالبات سوشا مکانی با تردیدهای زیادی مواجه است

باشگاه پرسپولیس هنوز برای پرداخت مطالبات سوشا مکانی به جمع بندی نهایی نرسیده است.

 پرسپوایس تهدید به کسر امتیاز و جریمه سنگین شد

 همان طور که دیروز در گزارشی مفصل به مهلت باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات سوشا مکانی و شایان مصلح پرداخته و نوشتیم سرخ پوشان تا ۱۷ خرداد مهلت دارند مطالبات این دو بازیکن را بدهند. حالا شنیده می‌شود باشگاه پرسپولیس خلاف شایان مصلح برای پرداخت بدهی‌اش به مکانی با تردیدهای زیادی مواجه است.

سوشا مکانی

پرسپولیسی‌ها معتقدند سوشا مکانی امضا داده که حدود ۱۵۰ میلیون تومان از پرسپولیس مطالبات دارد و به همین دلیل نمی‌توانند مبلغی بیش از این به او بپردازند.

اما موضوع اصلی این است که شنیده می‌شود باشگاه پرسپولیس به این دلیل که سوشا مکانی در چند مقطع با صحبت هایش در گفت‌وگو با رسانه‌ها و به ویژه در فضای مجازی اسباب ناراحتی و دلخوری هواداران را فراهم کرده، تصمیم ندارد به راحتی مطالبات این دروازه بان را پرداخت کند و تصمیم دارد برای پرداخت این بدهی تا حد ممکن به گونه‌ای برخورد کند که سوشا متوجه برخوردهایی که با هواداران پرسپولیس داشته شود.

از این رو باید دید منازعه سوشا و باشگاه پرسپولیس تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. پیش از این هم از فدراسیون فوتبال خبر رسیده بود باشگاه پرسپولیس پرونده سوشا مکانی را به کمیته استیناف فرستاده تا چند ماه بیشتر برای پرداخت مطالبات او فرصت داشته باشد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.