کد خبر : 4652 / /
/

اعضای هیات مدیره استقلال به دلیل اختلاف با مدیرعامل این باشگاه استعفا دادند.

 

حتما در جریان هستید که اعضای هیات مدیره استقلال ، در یکسری مسائل با مدیرعامل این باشگاه اختلافاتی دارند. اختلافی که گویا غیرقابل حل بوده چرا که برخی خبرها حاکی از آن است که سه عضو هیات مدیره این باشگاه، از سمت خود استعفا داده‌اند.

 

مهدی عبدیان، حمیدرضا آصفی و حجت نظری سه نفری هستند که به دلیل برخی مشکلات که مشخص است با چه کسی است تصمیم گرفته‌اند دیگر در باشگاه استقلال فعالیتی نداشته باشند و به همین دلیل  استعفایشان را برای وزیر ورزش و جوانان فرستاده‌اند.

تصمیم وزیر ورزش در باشگاه استقلال

وزیر ورزش هم قرار است تا 48 ساعت آینده نظرش درباره استعفای ناگهانی اعضای هیات مدیره استقلال را اعلام کند و باید دید مسعود سلطانی‌فر چه برنامه‌ای برای چالش جدید مدیریتی استقلال خواهد داشت.

اگر او با این استعفا موافقت کند، آن وقت باشگاه استقلال هیات مدیره‌ای نخواهد داشت چرا که اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیات مدیره هم به دلایلی که حتما در جریان هستید، امکان حضور در باشگاه استقلال را ندارد و به همین دلیل، بعید است وزیر ورزش به درخواست سه عضو هیات مدیره باشگاه استقلال پاسخ مثبت بدهد و با استعفای آنها موافقت کند. حالا باید در این 48 ساعت حساس و حیاتی برای استقلال، چه اتفاق جدیدی رخ خواهد داد و آیا مدیرعامل استقلال برکنار خواهد شد و اینکه سرپرست جدیدی برای استقلال تعیین می شود یا اینکه با استعفای سه عضو موافقت می‌شود و اعضای جدیدی به هیات مدیره معرفی می‌شوند.

استقلال در روزهای آینده آبستن اتفاقات مدیریتی ویژه‌ای است.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.