کد خبر : 4689 / /
/

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به شرایط تیم در آستانه اعزام به بحرین گفت: در اردوی کیش شرایط خوبی را سپری کردیم و با تمام توان به بحرین می‌رویم، پیروزی در دیدار اول برای ما بسیار مهم است و باید برابر هنگ کنگ به برتری دست یابیم.

 

علیرضا بیرانوند در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: آخرین جلسه تمرینی را امروز سپری کردیم و شرایط کلی تیم بسیار خوب است. از بابت تمرین، اسکان و تغذیه امکانات لازم در اختیار بازیکنان بود و فردا ظهر راهی منامه می‌شویم تا کار خود را برای صعود از این مرحله را آغاز کنیم.

وی ادامه داد: تیم ملی نیازمند حمایت و دعای خیر مردم است، در شرایط کنونی می‌رویم تا با تلاش همه اعضای تیم ملی و دعای مردم راهمان را برای صعود به جام جهانی هموار کنیم.

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران خاطر نشان کرد: در تهران به دلیل تست کرونا و تزریق واکسن کوید ۱۹ دو روز از تمرینات را از دست دادیم اما در کیش تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم.

علیرضا بیرانوند

وی ادامه داد: بازی اول برای ما خیلی مهم است و باید برابر هنگ کنگ به برتری دست یابیم تا شرایط تیم خوب شود.

بیرانوند تاکید کرد: در اردوی کیش بر روی نقاط ضعف و قوت حریفان کار کردیم و با شناختی که از حریفان داریم به بحرین می‌رویم و باید با دست پر به کشور بازگردیم.

تیم ملی فوتبال ایران فردا راهی بحرین خواهد شد تا در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی و از گروه C این مسابقات روز پنجشنبه ۱۳ خردادماه و از ساعت ۱۹ در نخستین دیدار خود در این مرحله برابر تیم هنگ کنگ به میدان برود. ملی پوشان کشورمان دوشنبه ۱۷ خردادماه نیز ساعت ۲۱ باید در دیداری حساس به مصاف بحرین بروند و جمعه ۲۱ خرداد نیز رو در روی کامبوج صف آرایی کنند.

تیم ملی فوتبال ایران در آخرین بازی خود در بحرین، سه شنبه ۲۵ خردادماه امسال باید از ساعت ۲۱ برابر عراق به میدان برود. در این گروه تیم‌های عراق و بحرین از ۵ بازی با ۱۱ و ۹ امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار دارند و تیم ملی فوتبال ایران با یک بازی کمتر و ۶ امتیاز در رده سوم است. هنگ کنگ و کامبوج نیز با ۵ بازی و ۵ و یک امتیاز در رده‌های چهارم و پنجم هستند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.