کد خبر : 4703 / /
/

رامین رضاییان از پیراهن رسمی الدحیل رونمایی کرد

بیوگرافی و زندگینامه رامین رضاییان

نام :رامین

نام خانوادگی :رضاییان

تاریخ تولد :27 اسفند 1369

محل تولد :ساری

پست :دفاع  راست

باشگاه سابق :پرسپولیس

شماره پیراهن :27

تاهل :مجرد

شماره پیراهن تیم ملی :23

رامین رضاییان و سرخیو راموس

رامین رضاییان

بازی ایران و اسپانیا جام جهانی روسیه - رامین رضاییان در کنار سرخیو راموس

رامین رضاییان (زاده ٢٧ اسفند 1369 - ساری) یک بازیکن فوتبال با ملیت ایران است. وی سابقه عضویت در تیم های صبای قم و راه آهن را دارد. او در تاریخ 6 تیر 1394 به پرسپولیس تهران پیوست. او پس از پایان یک نیم فصل کنار گذاشته شدن از ترکیب پرسپولیس بوسیله سرمربی وقت، یعنی برانکو ایوانکوویچ بدون تیم مانده بود.

او در سال 2015 توانست در شمار فهرست نهایی کارلوس کی روش برای شرکت در جام ملت های آسیا 2015 باشد. او در سال 2015 در بازی ایران-گوام توانست اولین گل ملی خود را به ثمر برساند.

باشگاه های حرفه ای رامین رضاییان  

صبای قم  سال       (2009) الی (2013)

راه آهن                  (2013) الی (2015)

پرسپولیس تهران    (2015) الی (2017)

اوستنده                 (2017) الی (2018)

الشحانیه                (2018) الی (2020)

الدحیل                  (2020) 

رامین رضاییان

استایل بدنی رامین رضاییان

رامین رضاییان استایل بدنی خیلی خوبی دارد و با انتشار عکسی از خود در اینستاگرام، بدن آماده خود را نمایش داد. 

تغذیه غذایی

رامین رضاییان می گوید خیلی مواظب تغذیه خود هستم و همیشه مواظبم که کمتر برنج ونان مصرف کنم و غذاهای پر چرب نمی خورم و با اینکه خیلی عاشق بستنی هستم ولی در خوردن بستنی هم سعی می کنم مراقبت کنم و زیاده روی نکنم.

جنجال رضاییان با آماندا

دختر دورگه ایرانی – آمریکایی بنام آماندا مدعی شد حدود 5 سال است با رامین رضاییان بازیکن فوتبال تیم ملی در ارتباط بوده است او در تایید حرف های خود چت و ویدیوی خصوصی رامین رضاییان را نیز منتشر داد انتشار این ویدیو و عکس شایعه احضار وی به کمیته اخلاق و محرومیت را در فضای مجازی منتشر کرد.

واکنش رامین رضاییان به ادعای آماندا

اخبار و شایعات درباره رامین رضاییان چنان با سرعت در فضای مجازی پیچید و رنگ واقعیت به خودش گرفت که دست آخر این بازیکن مجبور شد در پستی اینستاگرامی نسبت به چنین موضوعاتی واکنش نشان دهد. رامین در صفحه شخصی اش نوشت: «شمایی که به دروغ می نویسید و شایعه درست می کنید چطور می توانید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشید؟ روزی متوجه خواهید شد که هر چیزی را شنیدید نباید باور کنید و بدتر اینکه به سطح جامعه بکشانید. هر چند که به رغم همه جوسازی های تان پیام هایی که از مردم به من می رسد نشان می دهد نقشه های تان بی اثر بوده. دیدارمان به زودی در پیشگاه عدالت... فرزند کوچک ملت ایران، رامین رضاییان».

رامین رضاییان

اینستاگرام رامین رضاییان

raminrezaeian@

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.