کد خبر : 4733 / /
/

سید مجید حسینی متولد 31 خرداد 1375 در تهران، فوتبالیست است.

بیوگرافی مجید حسینی 

دانشجو است و طرفدار تیم پرسپولیس، اما در استقلال بازی می کند در همه رده های تیم ملی بازی کرده و در جام جهانی 2018 روسیه حضور دارد.

شروع فوتبالی

فوتبالش را به صورت حرفه ای از آکادمی باشگاه سایپا در کرج شروع کرد، از سال 1387 وقی 12 ساله بود وارد این باشگاه شد و تا سال 93 در این تیم بازی می کرد.

از 15 سالگی با تیم ملی

از سال 1390 وقتی 15 ساله شد به عنوان مدافع هافبک دفاعی به تیم ملی نوجوانان دعوت شد، سپس تیم ملی امید هم بازی کرد و در سال 96 به تیم بزرگسالان تیم ملی نیز دعوت شد.

رفت و برگشت به استقلال

در فصل 93 به استقلال تهران آمد اما موفقیت چندانی عاید او نشد به همین علت بصورت قرضی یک فصل در اختیار تیم راه آهن قرار گرفت و دوباره در فصل 95 – 96 به استقلال برگشت.

موفقیت و لقب گودزیلا

بازی او در خط دفاعی به همراه روزبه چشمی باعث شد دروازه بان های استقلال بارها کلین شیت داشتند باشند، او بیشتر به خاطر جثه و چشم هایش لقب گودزیلا را از هواداران استقلال گرفته است.

الگو فقط خارجی

بازی تیاگو سیلوا و سرخیو راموس را نگاه می کنم و سعی می کنم نقاط قوت و ضعف آنها را ببینم و به خودم در تمرینات و زمین مسابقه انتقال بدهم تا بهتر از گذشته باشم.

اولویتم استقلال است

هدف من حضور در تیم های اروپایی و علاقه دارم تا پیشرفت کنم و در این تیم ها بازی کنم اما اگر به این مهم دست پیدا نکنم، اولین الویتم استقلال خواهد بود.

مجید حسینی

ترابزون‌اسپور

مجید حسینی در ۱۳۹۷/۵/۸ به تیم ترابزون‌اسپور پیوست.

ازدواج

سید مجید حسینی 22 ساله هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

ماجرای طرفداری پرسپولیس

او زمانی که بازیکن تیم امید و سایپا کرج بود و به برنامه 90 دعوت شده بود که وقتی فردوسی پور از او پرسید طرفدار کدام تیم است گفت : پرسپولیسی ام

مجید حسینی

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.