کد خبر : 4785 / /
/

وحید امیری با توانایی حضور در چند پست می تواند آچار فرانسه اسکوچیچ در مرحله انتخابی جام جهانی باشد.

 وحید امیری به عنوان مسن‌ترین بازیکن تیم ملی، در 33 سالگی، حسابی سرحال و دونده نشان می‌دهد.

امیری در پرسپولیس، عصای دست یحیی در لیگ قهرمانان آسیا شد و در شرایطی که سعید امیری به خاطر ابتلا به کرونا امکان همراهی قرمزها در سفر به چین را نداشت، او به عنوان دفاع چپ پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، نمایش قابل قبولی داشت.

اغراق نیست اگر بگوییم امیری به جز دروازه، در سایر پستها می‌تواند بازی کند و نمایش استانداری داشته باشد. او در اصل یک وینگر چپ محسوب می‌شود اما در پرسپولیس، جدا از بازی به عنوان دفاع چپ، در نقش مهاجم هم به میدان رفته تا در روزهایی که پرسپولیس در خط حمله به مشکل خورده بود، او یکی از گزینه‌هایی یحیی برای حل این مشکل باشد.

امیری که قابلیت بازی در تمام بخشهای خط میانی را دارد، حالا تهدیدی برای بازیکنان تخصصی در چند پست محسوب می‌شود. از دفاع چپ و هافبک چپ گرفته تا هافبک دفاعی و حتی بازیکنی که می‌تواند پشت سر مهاجم و حتی در خط حمله بازی کند و همه اینها باعث شده که او حکم آچار فرانسه را برای دراگان اسکوچیچ داشته باشد.

هنوز معلوم نیست سرمربی تیم ملی برای امیری چه نقشه‌ای دارد و از او در چه پستی استفاده خواهد کرد اما به نظر می‌رسد احتمال بازی این بازیکن به عنوان هافبک چپ بیشتر از سایر احتمالات است و تا حدود 48 ساعت دیگر مشخص خواهد شد که آچار فرانسه اسکوچیچ، چه نقشی در تیم او ایفا خواهد کرد.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.