کد خبر : 4958 / /
/

گوشه‌ای از مراسم لاکچری عروسی سیامک نعمتی بازیکن پرسپولیس با حضور تعداد زیادی از چهره‌های مشهور فوتبال کشور را ببینید.

خودرو آمریکایی دوج چلنجر سیامک نعمتی 

سیامک نعمتی

مراسم عروسی سیامک نعمتی

سیامک نعمتی در ۶ مهر ۱۳۹۸ با انتشار متن زیر به همراه عکسی از دست خود و همسرش با حلقه های ازدواج خبر متاهل شدن خود را اعلام کرد : او نوشت

از خدا روزهاى زیادى را براى زندگى کردن قرض کرده ام، اما مدتى مى شود که رنگ آن روزها زیباتر شده، امیدوارى پر رنگ تر شده و شوق در آن موج میزند …

بى شک که دلیل آن تویى.

مراسم عروسی سیامک نعمتی سال 98 بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران با حضور بازیکنان پرسپولیس برگزار شد.

 

سیامک نعمتی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران خبر ازدواجش را به صورت رسمی اعلام کرد و مراسم ازدواج این بازیکن پرسپولیس با حضور هم تیمی هایش برگزار شد.

سیامک نعمتی

سعید نعمتی، حسین ماهینی و دیگر بازیکنان تیم پرسپولیس با انتشار عکس‌هایی از مراسم عروسی سیامک نعمتی برای او آرزوی خوشبختی کردند.

 

سیامک نعمتی در خانواده‌ای ورزشی متولد شد و فوتبال را از دوران نونهالی در سایپا آغاز کرد و بعد از درخشش در سایپا ۳ سال را در تیم جوانان استیل آذین سپری کرد و بعد از آن به مقاومت تهران پیوست.

سیامک نعمتی متولد ۲۸ فروردین ۱۳۷۳ در تهران، بازیکن فوتبال است.

دانشجوی رشته سخت افزار کامپیوتر می باشد، از زمین های خاکی شروع کرد و سال ها در جوانان تیم های مختلف بازی کرد و حالا در پست وینگر / هافبک بازی می کند.

خانواده

در یک خانواده ورزشی بزرگ شده است تنها برادر بزرگترش سعید نعمتی فوتبالیست بود و تا لیگ دسته اول بازی کرد و پدرش هم در جوانی والیبال بازی می کرد.

همین دو عضو ورزشی خانواده باعث شد سیامک هم وارد ورزش و فوتبال شود.

سیامک نعمتی

از زمین های فتح تا سایپا

فوتبال را از زمین های خاکی فتح شروع کرد تا اینکه مدتی به جزیره کیش نقل مکان کردند و در آنجا بیشتر وقت خود را صرف کشتی در کنار فوتبال کرد.

مدتی گذشت تا اینکه دوباره به تهران برگشتند و بعد از کنار گذاشتن کشتی فوتبال را جدی تری پیگیری کرد تا اینکه در سال ۸۴ در ۱۱ سالگی وارد تیم نونهالان سایپا شد.

استیل آذین و سربازی

بعد از چهار سال بازی در سایپا سال ۸۸ به تیم پایه استیل آذین پیوست و سه سال در خدمت این تیم بود تا اینکه سال ۹۱ در ۱۸ سالگی برای گذراندن خدمت سربازی به تیم مقاوت رفت.

بعد از خدمت سال ۹۳ توسط رضا مرتضی زاده مربی به تیم فوتبال پیکان پیوست و بعنوان مدافع راست به مدت سه سال در این تیم حضور داشت.

قرارداد با پرسپولیس

نعمتی ۱۷ خرداد ۹۶ با قرارداد دو ساله با نظر برانکو به تیم پرسپولیس پیوست شنیده حاکی از قرار داد ۶۰۰ میلیون او برای سال اول حضورش در این تیم بود.

با این حال او می گوید بخاطر اینکه از بچگی طرفدار پرسپولیس بود به چندین بار پیشنهاد استقلال جواب رد داده است.

علاقه به بازی در رئال

بازی در رئال مادرید سقف آرزوهایم است اما جالبه خودم طرفدار این تیمم ولی همه لباسهام برای بارسلوناست و هنوز اون لباسی که دوست دارم رو پیدا نکردم.

پست بازی و موردعلاقه

من هم هافبک چپ و راست بازی کردم و هم هافبک وسط و دفاعی. حتی یک سال دسته ۱ که بودیم دفاع راست بودم ولی خودم در پست هافبک چپ راحت ترم.

سیامک نعمتی

رونالدو الگوی فنی ام است

من در پستی بازی می کنم که رونالدو حضور دارد او الگوی فنی من است، همیشه حرکات و نفوذهایش در بازی ها را دنبال می کنم تا از آنها الگوبرداری کنم.

فراغت با پلی استیشن

اوقات فراغتم را با رفقا تقسیم می کنم و معمولا با دوستان مشغول بازی پلی استیشن می شوم، گاهی هم به سالن بیلیارد یا بولینگ می رویم.

استراحت در آلاشت

شهر آلاشت مازندران زادگاه پدری ام را دوست دارم و معمولا در خرداد ماه یک هفته به این شهر خوش و آب و هوا سفر می کنم، این شهر بهترین جا برای استراحت و ریکاوری است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.