کد خبر : 4964 / /
/

پدر زن رونالدو یعنی پدر جورجینا رودریگز یک قاچاقچی مواد مخدر بوده است.

با پدر زن رونالدو آشنا شوید؟

جورجینا رودریگس شریک زندگی رونالدو از زمانی که با این فوتبالیست وارد رابطه شد، شهرت پیدا کرد. گزارش‌ها حاکی از این است که سال ۲۰۱۶ آن‌ها در یک فروشگاه گوچی در مادرید، جایی که جورجینا دستیار فروش بود با یکدیگر ملاقات کردند و سال ۲۰۱۷ پس از سفر به دیزنی‌لند در پاریس رابطه‌شان آغاز شد.

کریستیانو رونالدو

از آن زمان جورجینو در بزرگ کردن ۳ فرزند به کریس کمک کرد، در حالی که خودش هم یک فرزند برای ستاره فوتبال به‌دنیا آورد. او رفته رفته تبدیل به یک مدل برای برندهای مشهور دنیای مُد شد. او قراردادی ۵ ساله با برند تولید پوشاک زنانه به نام «Pretty Little Thing» دارد.

کریستیانو رونالدو

خورخه رودریگس

در حالی که از مادر جورجینا که آنا ماریا نام دارد، اطلاعات زیادی در دست نیست، پدرش خورخه را به‌عنوان یک قاچاقچی مواد مخدر می‌شناسند. این مجرم آرژانتینی یک دهه از زندگی‌اش را پشت میله‌های زندان سپری کرد. سال ۲۰۰۳ به دلیل طراحی یک نقشه ناموفق برای قاچاق ۸۳ درصد کوکائین خالص به ارزش ۱۰۰ هزار پوند از اسپانیا و فرانسه دستگیر شد تا به ۱۱ سال زندان محکوم شود.

او ۵ سال بعد آزاد شد، تا این که برای قاچاق یک میلیون پوند حشیش از مراکش به اسپانیا با همدستانش باز هم دستگیر شد. ۲ سال دیگر به زندان رفت و سال ۲۰۱۳ آزادش کردند. خورخه سال ۲۰۱۹ بعد از یک دوره طولانی بیماری در ۷۰ سالگی در زادگاهش در آرژانتین درگذشت.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.