کد خبر : 4966 / /
/

کریس رونالدو یک فرصت دیگر برای کم کردن فاصله‌اش با علی دایی را از دست داد.

 

 

 

ستاره سرشناس پرتغالی‌ها که برای رسیدن به رکورد علی دایی و گرفتن عنوان بهترین گلزن جهان در رده ملی از شهریار فوتبال ایران، فقط به 6 گل دیگر احتیاج دارد، در تساوی بدون گل اسپانیا و پرتغال نتوانست برای تیمش گل بزند تا حالا همه امیدش به بقیه بازیهای تیم ملی کشورش در سال 2021 باشد.

کاپیتان تیم ملی پرتغال در 10 بازی آخرش آمار چندان جالبی در گلزنی نداشته و فقط در سه بازی موفق به گلزنی شده است. او مقابل سوئد در لیگ ملتهای اروپا، دبل کرد و جلوی آندورا در بازی دوستانه و لوکزامبورگ در مرحله انتخابی جام جهانی موفق به گلزنی شد.

رونالدو

البته این فرصت را دارد که تا پایان سال 2021 به رکورد دایی رسیده و حتی از آن عبور کند. تیم ملی پرتغال، قبل از شروع یورو 2020 یک دیدار تدارکاتی دیگر خواهد داشت و در یورو، حداقل در سه بازی به میدان خواهد رفت ضمن آنکه این تیم تا پایان سال 2021 دو دیدار تدارکاتی با قطر برگزار خواهد کرد و در 5 بازی مرحله انتخابی جام جهانی 2022 هم به مصاف حریفانش خواهد رفت.

روی کاغذ، پرتغال 11 بازی تا پایان سال دارد و این فرصت خوبی برای رونالدو است که تعداد گلهای ملی‌اش را افزایش دهد. البته او خیلی زودتر از پایان سال 2021 می‌تواند به رکورد دایی برسد منتهی همانطور که نوشتیم، آمار گلزنی‌اش در بازیهای اخیر پرتغال نشان می‌دهد که رونالدو گلزنی در رده ملی را فراموش کرده است!

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.