کد خبر : 5035 / /
/

«احمدرضا زنده روح» هافبک گل‌زن تیم ماشین‌سازی تبریز به گل گهر سیرجان پیوست.

 

تیم فوتبال گل گهر سیرجان در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال کشور با «احمد زنده روح» هافبک تیم ماشین سازی تبریز قرارداد بست تا یکی از خرید های بزرگ خود در نیم فصل را داشته باشد.

زنده روح که اصالتا کرمانی است، سابقه بازی برای تیم مس کرمان را نیز در کارنامه خود دارد.

همچنین باشگاه گل گهر علاوه بر زنده‌روح، با جذب شاکری، موسوی، علیاری و کمندانی، پنج خرید بازیکن در زمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر را قطعی کرد.

احمد زنده روح در کنار همسرش

احمد زنده روح

احمد زنده روح در پست هافبک از تیم ماشین سازی تبریز، یونس شاکری در پست مهاجم از تیم پدیده شهر خودرو، سید احمد موسوی در پست مدافع از تیم تراکتور، رضا علیاری در پست مدافع از تیم نساجی مازندران و میلاد کمندانی در پست هافبک از تیم ملوان بندر انزلی به گل گهر سیرجان پیوستند.

جلالی:تیم متفاوتی مقابل نساجی خواهیم بود/ بهترین بازی‌های فصل‌مان مقابل تیم‌هایی بود که بازی را باختیم

امامی‌فر: برای جذب بازیکن باید رقمی پرداخت شود/ می‌توانیم درباره جذب بازیکن تصمیم بگیریم

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان ضمن تایید این خبر گفت: در نیم فصل با تحلیل های انجام شده و نیازهای باشگاه با پنج بازیکن به توافق رسیدیم.

مجید جلالی افزود: برخی بازیکنان خارجی مد نظر ما هستند که با توجه به ریسک بالای حضور بازیکنان خارجی ترجیح دادیم که در صورت نیاز با این بازیکنان مذاکره کنیم. با یک بازیکن دیگر در پست مهاجم نیز صحبت کردیم که به زودی معرفی می شود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.