کد خبر : 5137 / /
/

عکس جدید عاشقانه مهدی تیکدری در کنار همسرش

بیوگرافی مهدی تیکدری

مهدی تیکدری یکی از بازیکنانی است که در لیگ نوزدهم به باشگاه تراکتور پیوسته و در مجموع بازی‌های خوب و مثمرثمری را از خود به معرض نمایش گذاشته است.

مهدی تیکدری متولد تیر ماه 1375 در شهرستان راور از توابع استان کرمان می‌باشد. او با قد 184 سانتی‌مترش توانایی ضربه زدن با هر دو پای خود را دارد و بیشتر در پست مهاجم و هافبک هجومی به کار گرفته می‌شود. این بازیکن متولد دیار کویر در تمامی رده‌های سنی تیم ملی به غیر از بزرگسالان مشغول به بازی بوده است.

مهدی تیکدری در کنار همسر و دخترش

مهدی تیکدری

از ردۀ نونهالان و زیر 10 سال گرفته تا بازی‌های در تیم‌های نوجوانان، جوانان و امید ایران. او در مقطع امیدهای لیگ برتر نیز سابقۀ آقای گلی نیز داشته است. شروع دوران فوتبالیِ مهدی تیکدر همانند بسیاری از فوتبالیست‌های مطرح کرمانی از باشگاه مس کرمان بوده است. او در سال 95 و زمانی که بیست سال سن داشت به این تیم ملحق شد و تا قبل از حضور در تراکتور به مدت سه فصل در این باشگاه توپ می‌زد. در این مدت او در 90 بازی برای مس کرمان در لیگ دسته اول فوتبال ایران به میدان رفت و موفق به زدن 14 گل نیز شده است. مهدی تیکدری در مس کرمان چند ماهی را به دلیل مصدومیت از ناحیۀ مینسک از دست داد و مسی‌ها بدون او نتوانستند به روند روبه‌رشد خود در لیگ آزادگان ادامه دهند.

در مجموع می‌توان گفت که در روزهای اوج تیکدری، مس حریفی قدرتمند به شمار می‌آمد و با حضور بین مدعیان روزنه‌های امید مردمان کویر برای بازگشت به لیگ برتر‌ فراهم شده بود، اما با مصدومیت مهره کلیدیشان کرمانی‌ها در منطقه آرامش جدول رفتند که نَه امید به صعود داشتند نه دلهره سقوط! تیکدری پیش از شروع لیگ نوزدهم، مزد بازی‌های خوبش را با پیشنهاد از سوی باشگاه تراکتور دریافت کرد تا در فصل 99-98 به این تیم پرطرفدار بپیوندد.

اما با مصدومیت سید احمد موسوی، این مهاجم کرمانی در زمان مربی‌گری مصطفی دنیزلی به اجبار در پست مدافع راست به کار گمارده شد. او در نیم فصل نخست لیگ نوزدهم تاکنون توانسته در بیشتر بازی‌های این تیم در مسابقات لیگ برتر به میدان رفته است. تیکدری در مصاحبه‌ای اظهار داشته که فکرش را هم نمی‌کرده که به این زودی‌ها بتواند در ترکیب ثابت تراکتور به میدان برود و از اینکه می‌تواند برای این تیم مثمرثمر بازی کند، خوشحال است. او دراین‌باره گفته است:

راستش را بخواهید فکر نمی‌کردم بتوانم در تمام بازی‌ها به صورت ثابت حضور یابم و اینقدر زود به ترکیب اصلی تراکتور برسم. از آقای دنیزلی تشکر می کنم، چون او پشت من ایستاد و در هر شرایطی از من حمایت کرد. آقای دنیزلی خیلی برای تیم زحمت کشیدند و قسمت نشد تا پایان در تیم بمانند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.