کد خبر : 5199 / /
/

محمد حسین مرادمند بازیکن استقلال از جمله بازیکنانی است که حالا در لباس آبی پوشان در حال درخشش است.

محمد حسین مرادمند متولد چه سالی است؟

تاریخ تولد: ۱ تیر ۱۳۷۲

شغل: بازیکن فوتبال

پست در فوتبال: مدافع

قد:۱۸۴  سانتی متر

محمدحسین مرادمند ، بازیکن سابق باشگاه سپاهان متولد ۱ تیر ۱۳۷۲ در اصفهان است. محمدحسین مرادمند سابقه بازی در باشگاه فوتبال شهر خودرو دارد. محمدحسین مرادمند پرورش یافته آکادمی  باشگاه سپاهان  است و فوتبال خود را بطور حرفه ای از رده های پایه این باشگاه آغاز کرد.

محمدحسین مرادمند در کنار همسرش

محمدحسین مرادمند

محمدحسین مرادمند سپس به تیم بزرگسالان سپاهان رسید و طی سال های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۵، پیراهن طلایی پوشان دیار نصف جهان را بر تن کرد.

محمدحسین مرادمند در دوران حضورش در سپاهان تنها ۱۵ بار در ترکیب این تیم قرار گرفت و موفق شد یک گل را هم به ثمر برساند. از آنجا که سپاهانی ها در پست مدافع میانی ترافیک زیادی داشتند و کم تر بازی به این مدافع میرسید ، وی راهی مشهد و تیم شهرخودرو شد.

پس از شهر خودرو محمد حسین مرادمند به استقلال امد و حالا در لباس آبی پوشان حتی لقب پر کارترین بازیکن را در استقلال گرفته است.

افتخارات محمدحسین مرادمند

محمدحسین مرادمند

محمدحسین مرادمند در پدیده,محمدحسین مرادمند,افتخارات محمدحسین مرادمند

محمدحسین مرادمند در فصل ۹۴- ۹۳ موفق شد با سپاهان بعنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران دست یابد. در جام حذفی نیز در فصل ۹۲- ۹۱ بهمراه طلایی پوشان قهرمان این رقابت ها شد.

محمدحسین مرادمند در تاریخ ۱۷ تیرماه ۱۳۹۸ به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد و یک بازی ملی را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد. او همچنین سابقه بازی در تیمهای ملی جوانان و امیدهای ایران را هم داشته است.

تصاویر محمدحسین مرادمند

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.