کد خبر : 5235 / /
/

تصویر جدید از مادر کریستیانو رونالدو را می توانید در سایت خبر روز مشاهده فرمائید

کریستیانو رونالدو از سال 2008 تا 2018 در باشگاه رئال مادرید و در حال حاضر نیز از سال 2018 در باشگاه یوونتوس بازی می کند. کریستیانو رونالدو متولد ۵ فوریه که عموماً با نام کریستیانو رونالدو شناخته می‌شود، بازیکن فوتبال اهل کشور پرتغال است که در پست مهاجم برای یوونتوس و تیم ملی پرتغال بازی می‌کند. کریستیانو رونالدو یوونتوس چه داخل زمین و چه خارج از زمین انتظاراتی که از او می رفته را برآورده کرده است، اما مشکلات مالی ممکن است منجر به جدایی کریستیانو رونالدو شود.

کریستیانو رونالدو در کنار مادرش

کریستیانو رونالدو

نامزد ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس در خصوص آینده این بازیکن ۳۶ ساله که یک سال دیگر تا پایان قراردادش در تورین باقی مانده است توضیح داد.

کریستیانو رونالدو

 

سرپوش فوتبالی - به گزارش تسنیم، با وجود انتشار اخبار و شایعات فراوان درباره جدایی قریب‌الوقوع کریستیانو رونالدو از یوونتوس، نامزد او می‌گوید که این بازیکن پرتغالی در تورین خواهد ماند.

از زمان حذف زودهنگام بانوی پیر از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپای فصل اخیر، شایعاتی مبنی بر جدایی رونالدو از یوونتوس شنیده شد. این شایعات با ناکامی یووه در دفاع از قهرمانی‌اش در سری A قوت گرفت و با اخراج آندره‌آ پیرلو و بازگشت ماسیمیلیانو آلگری به نیمکت یوونتوس به اوج رسید. طی یکی دو روز اخیر شائبه‌هایی مبنی بر نارضایتی رونالدو از اخراج پیرلو و بازگشت آلگری مطرح شد.طبق گزارش‌ رسانه‌های ایتالیایی ظاهراً آلگری چندان موفق ماندن رونالدو در یوونتوس نیست و به همین دلیل هم کاپیتان تیم ملی پرتغال ترجیح می‌دهد از بانوی پیر جدا شود. اخیراً هم بحث احتمال معاوضه او با پل پوگبا هافبک فرانسوی منچستریونایتد که ۴ فصل در یوونتوس بازی کرد، مطرح شده است، ضمن اینکه از پاری‌سن‌ژرمن هم به عنوان دیگر مقصد احتمالی او یاد می‌شود.

در این بین جورجینا رودریگس، نامزد رونالدو به خبرنگاران گفت که این بازیکن ۳۶ ساله در یوونتوس خواهد ماند.

رودریگس که این روزها در اسپانیا مشغول ایفای نقش در یک مستند است، به خبرنگارانی که از او پرسیدند آیا رونالدو در آستانه جدایی از یوونتوس است، گفت: او می‌ماند.

رونالدو یک سال دیگر با یوونتوس قرارداد دارد اما پرداخت حقوق نجومی او فشار زیادی به باشگاه وارد می‌کند به خصوص که بانوی پیر بخش زیادی از درآمدهای خودش را به دلیل شیوع کرونا از دست داده است.

بیوگرافی کریستیانو رونالدو و همسرش جورجینا رودریگز

عکس و بیوگرافی کریستیانو رونالدو و همسرش جورجینا رودریگز با عکس های فرزندان و ناگفته های زندگی اش را می خوانید

کریستیانو رونالدو متولد 5 فوریه 1985 در پرتغال ، از نامدارترین بازیکنان فوتبال است.

تا مقطع ابتدایی (دبستان) بیشتر سواد ندارد اما از 8 سالگی فوتبال را شروع کرد و حالا با ثروت 1 میلیارد دلاری بعنوان مهاجم 1/87 متری با پنج توپ طلا می درخشد.

کریستیانو رونالدو

خانواده

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو (Cristiano Ronaldo) روز 16 بهمن 1363 در روستان فونچال کشور پرتغال بعنوان فرزند آخر خانواده چشم به جهان گشود.

مادرش ماریا آشپز و پدرش خوزه دینیس آویرو باغبان شهرداری بود که نام رونالدو را بخاطر علاقه اش به رونالد ریگان رئیس جمهور وقت برای پسرش انتخاب کرد.

برادر و خواهران

دو خواهر و یک برادر بزرگتر از خود دارد و با دین مسیحی کاتولیک در یک خانواده فقیر بزرگ شده بطوری که هر 4 خواهر و برادر تنها یک اتاق مشترک داشتند.

در کودکی

عکس کودکی کریستیانو رونالدو فوتبالیست.

کریستیانو رونالدو

شروع فوتبال

فوتبال را بصورت جدی از سال 1993 وقتی 8 ساله بود با تیم محلی آندورینها که پدرش مسئول تدارکات آن بود شروع کرد سپس به باشگاه ناسیونال مادیرا رفت.

از 12 سالگی در تیم ملی

سال 1997 در 12 سالگی با عقد قرارداد پنج ساله به آکادمی باشگاه اسپورتینگ لیسبون پیوست و از همانجا به تیم ملی زیر 16 سال پرتغال دعوت شد.

عکس و بیوگرافی کریستیانو رونالدو

اخراج از مدرسه

رونالدو در 14 سالگی پس از پرتاب صندلی به سمت معلم اش که به او توهین کرده بود برای همیشه قید درس را زد و با حمایت مادرش تمام وقت خود را برای فوتبال گذاشت.

عمل جراحی

در 15 سالگی بیماری تند تپشی قلب اش می توانست باعث شود فوتبال را کنار بگذارد اما باشگاه از او و خانواده اش حمایت کرد و با یک عمل جراحی مشکل حل شد.

بین منچستر و بارسلونا

بازی های درخشان اش باعث شد نمایندگان باشگاه منچستر یونایتد و بارسلونا پیشنهاد به خدمت گرفتن او را به باشگاه بدهند.

اما با اصرار الکس فرگوسن ، باشگاه منچستر یونایتد با قرارداد بسیار بالای 12.5 میلیون یورویی با رونالدوی جوان قرارداد 4 ساله بست.

درخشش و تمدید با منچستر

سیر موفقیت رونالدو از فصل 2006 وقتی 21 ساله بود با عنوان بازیکن برتر لیگ انگلستان شروع شد سپس عنوان جوانترین بازیکن سال رو هم از آن خود کرد.

او در سال 2007 پیشنهاد 80 میلیون یورویی رئال را نپذیرفت اما منچستر با قرارداد هنگفت هفته ای 120 هزار یورو با او تمدید کرد.

تصادف با فراری

در 8 ژانویه 2008 با خودرو فراری خود از یک تصادف شدید جان سالم به در برد و چهار رو بعد برای اولین بار عنوان بهترین بازیکن سال جهان را از آن خود کرد.

حضور در رئال مادرید

در فصل 2009 با قبول قرارداد 6 ساله به مبلغ 94 میلیون یورو راهی رئال مادرید شد و در مراسم معرفی با 80 هزار نفر رسما عضو این باشگاه کهکشانی شد.

او علاوه بر 6 سال دو سال نیز حضور خود در رئال مادرید را تمدید کرد و تا پایان فصل 2017 در 292 بازی توانست 311 گل بثمر برساند.

عکس کریستیانو رونالدو فوتبالیست

ورود به یوونتوس

در تاریخ 10 ژوئیه 2018 رونالدو 33 ساله با قراردادی به ارزش 112 میلیون یورو به باشگاه یوونتوس پیوست تا عنوان گرانقیمت ترین بازیکن بالای 30 سال را از آن خود کند.

ازدواج اول پنهانی

کریستیانو رونالدو در سال 2010 وقتی 25 ساله بود خبر پدر شدن خود را رسانه ای کرد این در حالی بود که او در هیچ رابطه عاشقانه ای قرار نداشت.

تاکنون نیز بصورت رسمی هویت کریستیانو جونیور اعلام نشده اما گفته می شود مادر این فرزند خدمتکار یک هتل می باشد که مدت کوتاهی با رونالدو رابطه داشت.

رونالدو و ایرینا شایک

رونالدو سال 2010 بعد از اعلام خبر پسر دار شدن خود برای خارج کردن جو رسانه ای در مورد این موضوع ارتباط عاشقانه ای را با ایرینا شایک مدل روسی شروع کرد.

این دو تا سال 2015 به مدت پنج سال باهم ارتباط داشتند تا اینکه رونالدو با لوسیا ویالون خبرنگار اسپانیایی وارد رابطه چند هفته ای شد.

رونالدو و جورجینا

کریستیانو رونالدو از سال 2016 وقتی 31 ساله بود با همسرش جورجینا رودریگز مدل 19 ساله اسپانیایی وارد رابطه عاشقانه ای شد.

خانم جورجینا زمانی که در فروشگاه Gucci کار می کرد مورد توجه رونالدو در جریان خرید از این فروشگاه قرار گرفت و از آنجا با یک قرار عاشقانه همه چیز ردیف شد.

این زوج در سال 2017 صاحب یک فرزند دختر بنام آلانا مارتینا شدند سپس رونالدو از طریق رحم اجاره ای دو فرزند دوقلو (ماتئو و اوا ماریا) نیز به جمع خانواده خود اضافه کرد.

کریستیانو رونالدو و همسرش (دوم)

علاقه به هفت فرزند

کریس بارها اعلام کرده بخاطر علاقه خود به شماره هفت به فکر هفت فرزند می باشد که تاکنون 4 تا از آنها به دنیا آمده است.

کریستیانو رونالدو

درآمد و تبلیغات

ثروت او حالا علاوه بر فوتبال از طریق تبلیغات اینستاگرام و قرارداد های تبلیغی با نایک ، کوکاکولا ، کونامی و هواپیمایی امارات به رقمی معادل 1 میلیارد دلار رسیده است.

خیر نیکوکار

رونالدو بدون چون چرا یکی از خیرترین بازیکنان فوتبال جهان است که برای درمان بچه های سرطانی تابحال کم نگذاشته است.

او کفش طلای سال 2011 خود را برای احداث مدرسه ای در غزه فلسطین فروخت و علاوه بر بازی های خیرخواهانه بارهای کمک هزینه ساخت بیمارستان نیز داده است.

بدون خالکوبی بخاطر اهدای خون

رونالدو نه خالکوبی دارد و نه سیگار می کشد می گوید بخاطر مرگ پدرش در اثر اعتیاد به الکل تابه حال اصلا الکل مصرف نکرده تا به این ترتیب بتواند مرتب خون اهدا کند.

چربی بدن

چربی بدن رونالدو 10 درصد است به همین دلیل سریع می دود او 185 سانتی متر قد و 80 کیلوگرم وزن دارد و تا 2 متر و 93 سانتی متر می تواند بپرد.

افتخارات

کریستیانو رونالدو تاکنون 5 بار در سال های 2008 – 2013 – 2014 – 2016 – 2017 موفق به کسب تو پ طلای فیفا شده است و مسی تابحال 6 توپ طلا برده است.

در کفش طلا هم در سال های 2008 – 2011 – 2014 – 2015 توانسته 4 بار صاحب آن شود که با لیونل مسی مساوی است.

از خودگذشتگی دوست ش

رونالدو اعتراف می کند موفقیت خود را مدیون یکی از دوستانش بنام آلبرت فانترآو است.

ماجرا به آخرین بازی آنها بر می گردد زمانی که باشگاه لیسبون اعلام می کند هر کسی گل بیشتری در این بازی بزند وارد آکادمی این باشگاه می شود.

این بازی 3 بر صفر تمام شد که گل اول را رونالدو و گل دوم را آلبرت زد.

گل سوم در حالی که آلبرت در یک موقعیت تک به تک  قرار داشت و دروازه را هم دریبل کرده بود بجای باز کردن دروازه خالی به رونالدو پاس گل سوم را داد تا رونالدو در آکادم پذیرفته شود.

زندگی آلبرت بعد از آن بازی

چند سال بعد روزنامه نگاری به خانه آلبرت رفت و در مورد ماجرا پرسید ، او تایید کرد و گفت رونالدو از من بهتر بود برا همین ترجیح دادم او گل بزند و بالا برود.

بعد از آن بازی دوران فوتبال من تمام شد و حالا بیکار هستم وقتی خبرنگار از او پرسید این خانه و ماشین را چطور داری ؟ آلبرت پاسخ داد این ها از طرف کریستیانو است .

من هم پیتزا می خورم

کلید مراقب از بدن ، تمرین ، ریکاور و مصرف مواد غذایی مناسب است اما من هم گاهی به همراه فرزندانم پیتزا می خوردم در غیر اینصورت زندگی کسل کننده خواهد شد.

مسی عامل تحریک من است

لیونل مسی بازیکن فوق العاده ای است و شاید همین من را تحریک کرد تا سخت تر و بیشتر کار کنم و بهتر شوم.

هرکسی من را می شناسد می داند که همیشه سعی می کنم در حرفه ای بهترین باشد این راهم بگویم ما آدم هستیم نه ربات ولی ذهنیت من همیشه این بود که بهترینم و زندگی ام را تا آخرین لحظه با این چشم انداز خواهم دید.

او از مسی ، ام باپه ، محمد صلاح ، نیمار و ادن هازارد به عنوان 5 بازیکن برتر جهان نام می برد.

سوابق حضور در تیم ملی

کریستیانو از سال 2001 وارد تیم ملی زیر 15 سال شد و رده های زیر 17 ، 20 ، 21 و 23 سال را نیز پله به پله طی کرد و از سال 2003 عضو تیم ملی بزرگسالان است.

ابتلا به کرونا

رونالدو 23 مهر 1399 در اردوی تیم ملی کشورش به کرونا مبتلا و تحت کنترل پزشکان قرار گرفت و با اینکه هیچ علائمی نداشت بعد از 16 روز از این بیماری رها شد.

غذای مورد علاقه

غذای مورد علاقه ام bacalhau (غذای ملی پرتغال) که نوعی ماهی کاد خشک و نمس سوده شده است البته ما هزاران شیوه برای طبخ این غذا داریم.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.