کد خبر : 5243 / /
/

حضور فرهاد مجیدی در باشگاه استقلال

فرهاد مجیدی دوران فوتبال خود را با تیم فوتبال صنایع پارچین که محل زندگی خود و کار پدرش در آنجا بود شروع کرد. فرهاد مجیدی از خانواده‌ای مازندرانی و قائم‌شهری است. فرهاد مجیدی متولد و ساکن تهران است. فرهاد مجیدی یک برادر و ۲ خواهر دارد که به غیر از فرهاد، برادرش فرزاد نیز به فوتبال روی آورد. همسر سابق فرهاد مجیدی، فرناز مؤمنی نام دارد و دارای دو فرزند به نام‌های تیام و امیر بردیا می‌باشد.

تمرین امروز استقلال در سالن وزنه برگزار شد و طبق برنامه قبلی قرار بود بازیکنان این تیم بعد از تمرین ناهار را کنار هم بخورند و به خانه هایشان بروند. با این حال مدیران باشگاه حاضر به پرداخت هزینه ناهار بازیکنان استقلال نشدند و به همین دلیل فرهاد مجیدی پول آن را از جیبش پرداخت کرد! این اتفاق عجیب در شرایطی رخ داده که فرهاد مجیدی روز گذشته در مصاحبه ای به شدت از عملکرد مدیریتی باشگاه انتقاد کرده بود و حالا چنین اقدامی از سوی مدیریت باشگاه باعث عصبانیت شدید سرمربی استقلال شده است.

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی

 آندره‌آ استراماچونی از باشگاه استقلال شکایت کرده است. احمد سعادتمند مدیرعامل سابق آبی ها گفت فیفا آنها را محکوم به پرداخت یک میلیون و ۳۰۰ هزار یورو کرده است. او تاکید داشت رقم، رقم خوبی است و حتی توانسته اند ۳۰۰ هزار یورو از میزان غرامت کم کنند. فرهاد مجیدی دیروز اما کلا پای رقم جدیدی را به پرونده باز کرد.

فرهاد مجیدی

او گفت باشگاه استقلال به زودی باید ۶۰ میلیارد تومان به استراماچونی بدهد. رقمی که مجیدی اعلام کرده اختلاف بسیار با رقم باشگاه دارد. طبق اعلام قبلی آبی ها رقمی که باید با یورو امروز به استراماچونی بدهند حدود ۳۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است ولی اینکه چرا فرهاد اعلام کرده رقم ۶۰ میلیارد است، نشان می‌دهد یا پنهان کاری بزرگی در این زمینه صورت گرفته و یا آنکه مجیدی اطلاعات غلطی دارد. البته بعید به نظر می رسد او اطلاعات اشتباهی در این زمینه بدهد.

فرهاد مجیدی

بیوگرافی فرهاد مجیدی و ماجرای ازدواج او

مجیدی در ۷ آبان ۱۳۹۲ در باشگاه استقلال تهران از دنیای فوتبال به عنوان بازیکن خداحافظی کرد.

ماجرای ازدواج فرهاد مجیدی + تصاویر همسرانش
فرهاد مجیدی با دختری بنام فرناز مومنی ازدواج کرد و از این رابطه صاحب یک دختر بنام تیام و یک پسر بنام امیر بردیا است، این زندگی پس از سال ها به جدایی و طلاق انجامید.

فرهاد مجیدی با دختری بنام فرناز مومنی ازدواج کرد و از این رابطه صاحب یک دختر بنام تیام و یک پسر بنام امیر بردیا است، این زندگی پس از سال ها به جدایی و طلاق انجامید.

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی قادیکلایی (زادهٔ ۱۳ خرداد ۱۳۵۵) فوتبالیست سابق و مربی کنونی ایرانی است. وی اکنون سرمربی‌ تیم استقلال تهران است. مجیدی در ۴۵ بازی ملی ۱۰ گل به ثمر رسانده‌است و گلزنترین بازیکن ایرانی در مسابقات باشگاهی آسیا است. او همچنین سابقه بازی در باشگاه‌های صنایع پارچین، کشاورز، بهمن کرج، استقلال و راپید وین اتریش (نیم فصل) را در کارنامه دارد. مجیدی ۷ سال سابقه حضور در لیگ امارات با تیم‌های الوصل، العین، الاهلی و النصر را دارد و یک سال نیز در تیم الغرافه قطر بازی کرده‌است.

فرهاد مجیدی با تیم العین امارات به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا ۰۳-۲۰۰۲ دست یافت و زننده یکی از گل‌های حساس مرحله نیمه‌پایانی برای این تیم بود.

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی فوتبالیست مطرح ایرانی متولد ۱۳ خرداد ۱۳۵۵ در تهران است. فرهاد مجیدی تاکنون بیش از چهل بازی در تیم ملی ایران را در کارنامه ی خود دارد، جزو لژیونرهای تیم استقلال به حساب می آمد و با بازی در تیم راپید وین و هم چنین لیگ های عربی حاشیه خلیج فارس توانست به موفقیت های فراوانی دست پیدا کند.

در این بین قهرمانی او به همراه تیم العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا را می توان مهم ترین عنوان کارنامه ی کاری مجیدی نام برد. فرهاد مجیدی با ۹۳ گلی که برای استقلال به ثمر رسانده است دومین گلزن برتر تاریخ این باشگاه به شمار می‌رود و همچنین وی در نظرسنجی سایت فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال (IFFHS) به عنوان محبوب ترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۱ انتخاب شد.

خانواده فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی در یک خانواده اصیل با وضعیت مالی و اجتماعی خوب متولد شد. پدر او کارمند ارتش بود. او دو خواهر و یک برادر کوچک‌تر به نام فرزاد دارد.

فرهاد مجیدی

فرزاد مجیدی نیز از بازیکنان فوتبال کشور است که در تیم‌های استقلال و نساجی مازندران سابقه بازی دارد. مادرش به طور کلی مخالف حضور او در میادین فوتبال بود اما پدرش از همه نظر یار و پشتیبان او بود. 

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی

ازدواج و طلاق  فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی دو بار ازدواج کرده که یکی از آن ها ناموفق بوده است.

فرهاد مجیدی

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.