کد خبر : 5299 / /
/

آرمان رمضانی بازیکن فوتبال ایرانی که به پرسپولیس پیوسته بود، حالا در اسفند ۹۹ به تیم رقیب و “تیم استقلال تهران” پیوسته؛ اصالتا اهل ماسال، دارای قد ۱۹۲ و متولد اول تیر ۱۳۷۱ است.

آرمان رمضانی بازیکن فوتبال ایرانی که به پرسپولیس پیوسته بود، حالا در اسفند ۹۹ به تیم رقیب و “تیم استقلال تهران” پیوسته؛ اصالتا اهل ماسال، دارای قد ۱۹۲ و متولد اول تیر ۱۳۷۱ است. در ادامه با بیوگرافی کامل شخصی و فوتبالی” آرمان رمضانی” و همسرش و آمار باشگاهی و گلزنی و مهارت ها و سوابق فوتبالی و پیچ اصلی اینستاگرام وی را با عکس های جدید میخوانید.

آرمان رمضانی

 

بیوگرافی آرمان رمضانی

آرمان رمضانی فوتبالیست ایرانی متولد ۱ تیر ۱۳۷۱ برابر با ۲۲ ژوئن ۱۹۹۲ در ماسال گیلان است

باشگاه فعلی او استقلال می باشد.

خانواده و زندگی شخصی

از تعداد اعضای خانواده وی اطلاعی در دست نیست، اما عکسی از پدر و مادرش محترمش در پیج اینستاگرامش منتشر کرده که در زیر میبینید

عکس پدر و مادر آرمان رمضانی

آرمان رمضانی

آمار و اطلاعات باشگاهی

وی در پست مهاجم توپ میزند و دارای قد ۱۹۲ است و تاکنون در تیم هایی چون ملوان فجر سپاسی (قرضی)، پاس همدان، مس رفسنجان اکسین، … بازی کرده و سایپا و حالا در پرسپولیس توپ میزند

رمضانی در نقل و انتقالات لیگ برتر بیستم ۹۹‌-‌۰۰ در شهریور ۹۹ به پرسپولیس پیوست و قرارداد دو ساله ای را با پرسپولیس بست تا جایگزین اوساگونا شود.

در گذشته سابقه گلزنی به پرسپولیس را در کارنامه ورزشی دارد و حالا یکی از بازیکنان این تیم شده است

گفته میشود که بازی او بسیار به علی دایی و رضا عنایتی اسطوره فوتبال کشورمان نزدیک است

بهترین عملکرد او زدن ۶ گل در فصل نوزدهم لیگ برتر است و بیشتر بازی سازی او معروف است

پیوستن آرمان رمضانی به تیم استقلال تهران

آرمان رمضانی در اسفند ۹۹ پس از پشت سر گذاشتن نیم‌فصل ناموفق در پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی ۹۹ – ۱۴۰۰ از جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی جدا شد و در یک حرکت غیرمنتظرانه به استقلال تهران پیوست که باعث حواشی و جنجال شد.

آرمان رمضانی

این مهاجم در هفته هشتم مقابل استقلال از دقیقه ۸۷ به میدان رفت که در این مدت کوتاه نتوانست کاری انجام دهد، رمضانی در ۶ دیدار پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور داشت و در کل در مدت ۲۷۶ دقیقه ای که برای تیم یحیی گل محمدی به میدان رفت، هیچ گلی به ثمر نرساند و هیچ پاس گلی نیز نداد که این موضوع جدایی او را در نیم فصل قطعی کرد .

باشگاه پرسپولیس درباره جدایی این بازیگن نوشت: آرمان بازیکنی با اخلاق و به لحاظ تاکتیکی، مهاجمی آینده‌دار به حساب می‌آید اما به اصطلاح فوتبالی‌ها، توپ برای او نچرخید تا باعث از بین رفتن شانس ادامه حضورش در پرسپولیس شود. در فضایی دوستانه و به دور از تنش و جنجال با آرمان خداحافظی می‌کنیم و برایش آرزوی موفقیت در دوران فوتبال داریم.

عکس  علی دایی و مهاجم جدید پرسپولیس

وی عکسی از خودش و علی دایی اسطوره تکرار نشدنی تاریخ فوتبال ایران در پیج اینستاگرامش به مناسبت تولد وی منتشر کرده و نوشته:

آرمان رمضانی

باعث افتخارم بود در کنار شما بودن

ممنونم واسه همه چیز مرد بزرگ

تولدتون مبارک

اسطوره

پیج اصلی اینستاگرام آرمان رمضانی

arman_ramezani10

پیج اصلی و شخصی آرمان در شبکه اجتماعی اینستاگرام با آیدی بالا فعال است که می توانید تصایر بیشتر را با فالو کردن مشاهده کنید

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.