کد خبر : 5424 / /
/

محسن مسلمان (زادهٔ ۷ بهمن ۱۳۶۹ در تهران) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در سایپا در لیگ برتر بازی می‌کند.

 او همچنین در گذشته در تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن، ملوان، پرسپولیس، فولاد و سپاهان حضور داشته‌است.

محسن مسلمان

محسن مسلمان

ذوب‌آهن

محسن مسلمان برای ذوب‌آهن بیش از ۱۰۰ بازی رسمی انجام داده‌است و عملکرد مناسبی داشته‌است؛ زمانی که مسلمان ۱۶ ساله بود توانست وارد فوتبال حرفه‌ای شود و یکی از جوان‌ترین بازیکنان تاریخ لیگ حرفه‌ای ایران است.

ملوان

دوره سربازی محسن مسلمان در باشگاه فوتبال ملوان بندر انزلی گذرانده شد.

پرسپولیس

محسن مسلمان پس از بازگشت به ذوب‌آهن، به صورت قرضی به باشگاه فوتبال پرسپولیس منتقل شد؛ در آن فصل ۱۲ بار برای پرسپولیس به میدان رفت و توانست ۲ گل هم بزند. در آن فصل او با پرسپولیس نایب قهرمان لیگ برتر خلیج فارس شد. او در باشگاه پرسپولیس لقب مهندس را در اختیار داشت.

فولاد خوزستان

در فصلی که محسن مسلمان از استقلال هم پیشنهاد داشت به صورت ناگهانی سر از فولاد خوزستان درآورد تا یک فصل دیگر به صورت قرضی این بار در فولاد بازی کند.

بازگشت به پرسپولیس

محسن مسلمان در جشن قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس

در تابستان سال ۲۰۱۵ میلادی، پرسپولیس محسن مسلمان را با پرداخت مبلغ ۲ میلیارد ریال از ذوب‌آهن و با قرارداد دو ساله به خدمت گرفت.

فصل ۱۳۹۴–۱۳۹۵

عملکرد محسن مسلمان رفته رفته بهتر شد و او اولین گل خود برای پرسپولیس را در دربی ۸۲ و با پاس مهدی طارمی به استقلال زد؛[۵] همچنین در همان فصل او با پرسپولیس به‌مقام نایب قهرمانی لیگ برتر خلیج فارس ۱۳۹۴–۹۵ دست یافت.

فصل ۱۳۹۵–۱۳۹۶

نخستین گل آسیایی محسن مسلمان در بازی پرسپولیس و الهلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۷ به ثمر رسید.[۷] او با پرسپولیس تا نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا پیش رفت اما در پایان موفق نشد به‌فینال این مسابقات برسد. محسن مسلمان در برخی مسابقات آسیایی بازی خوبی ارائه نداد.

او با پرسپولیس به‌مقام قهرمانی لیگ برتر خلیج فارس ۱۳۹۵–۱۳۹۶ و سوپر جام فوتبال ایران ۱۳۹۶ رسید؛

فصل ۱۳۹۶–۱۳۹۷

از همان ابتدای شروع فصل، عملکرد مناسبی داشت و به‌رده نخست از لحاظ تعداد پاس گل رسید. او بیشترین پاس‌های منجر به گل را با ده پاس گل برای هم تیمی‌هایش ارسال کرد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.