کد خبر : 5493 / /
/

احمد نوراللهی متولد 12 بهمن 1371 در آزادشهر، فوتبالیست است.

احمد نوراللهی متولد 12 بهمن 1371 در آزادشهر، فوتبالیست است. احمد نوراللهی در شهرآورد هشتاد و نهم تهران، موفق شد در دقیقه ۲۱ مقابل رقیب سنتی گلزنی کند. احمد نوراللهی دانشجوی اخراجی دانشگاه آزاد در رشته تربیت بدنی است. احمد نوراللهی از آزادشهر استان گلستان کشور به سطح اول فوتبال و پرسپولیس تهران رسیده است. احمد نوراللهی متأهل است. 

احمد نوراللهی و شروع فعالت فوتبالی

شروع فوتبال

بصورت حرفه ای فوتبال را از شهرداری آزادشهر زیر نظر جواد قزلسفلو شروع کرد و مدتی بعد با تیم نونهالان شموشک گلستان به میدان رفت.

از گلستان تا یزد

بازی او در لیگ نونهالان باعث دیده شدنش شد و بعد از انحلال این تیم از طریق معرفی یکی از مربیان سابق اش درسال 89 وقتی 16 ساله بود به تیم جوانان میلاد یزد پیوست.

مدتی بعد بازیکن تیم امید و بزرگسال فولاد یزد در لیگ دسته اول بازی کرد.

از فولاد یزد تا پرسپولیس

نمایش خیره کننده او باعث شد فولاد یزد به لیگ دسته دوم سقوط نکند.

او در سال 93 با قرارداد 3 ساله به باشگاه پرسپولیس تهران پیوست و در دبی 4 تایی مشهور با استقلال پایه گذار گل نخست پرسپولیس بود.

سربازی

او با پابان سنوات تحصیلی در 11 ترم و گذراندن کمتر از 50 واحد رشته تربیت بدنی مشمول سربازی شد و مجبور شد به تیم تراکتور سازی برای گذران خدمت بپیوندد.

مشکل خدمت

او بعد از حضور در تراکتور و گذراندن سربازی به علت نداشتن مدرک دوره های تیراندازی مجبور شد دوباره به پادگان برگردد و دوره آموزش را ببیند اما در نهایت با رایزنی مسئولان بخشیده شد!

تیم ملی

او زمانی که در یزد بازی می کرد به تیم زیر 17 سال دعوت شد.

سپس 6 بازی در تیم ملی زیر 20 سال و 7 بازی برای زیر 23 سال انجام داد و در زمان علی دایی به تیم ملی بزرگسالان پیوست.

ازدواج احمد نوراللهی

احمد نوراللهی در خرداد 97 به جرقه متاهلان پیوست و ازدواج کرد.

احمد نوراللهی

احمد نوراللهی

علاقه به والیبال

بچه های گلستان کشتی گیرند یا والیبالیست، منم والیبال را خیلی دوست داشتم و اتفاقا پشت خطزن بودم، یک جورایی شهرام محمودی آزادشهر بودم.

احمد نوراللهی و استرس دیدن علی دایی

اولین بار که علی دایی را در باشگاه پرسپولیس دیدم دچار استرس شدم، تمام بدنم یخ کرد و عرق کف دستانم نشست باور نمیکردم آقای گل جهان را از نزدیک ببینم.

اتفاقا بعد با طارمی صحبت کردم متوجه شدم او هم همچین حالاتی داشت.

احمد نوراللهی

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.