کد خبر : 5619 / /
/

حامد لک دروزاه بان پرسپولیس از تتوی عجیب خود رونمایی کرد.

حامد لک (زادهٔ ۳ آذر ۱۳۶۹) دروازه‌بان فوتبال اهل ایران است که در باشگاه فوتبال پرسپولیس بازی می‌کند.

وی سابقه عضویت در تیم‌های صبای قم، تراکتور، سایپا، فولاد، نساجی و ماشین‌سازی تبریز را در کارنامه دارد. او برای تیم‌های امید و بزرگسالان ایران نیز بازی کرده‌است.

حامد لک

صبای قم

او در سال ۲۰۱۰ به تیم بزرگسالان صبای قم پیوست و تا پایان فصل ۲۰۱۳ در ۵۸ بازی لیگ برای این تیم به میدان رفت.

تراکتورسازی

حامد لک در سال ۱۳۹۲ با عقد قراردادی دو ساله به عضویت تیم تراکتورسازی تبریز درآمد. این بازیکن جز سهمیه سرباز و زیر بیست و سه سال تراکتور بود. لک توانست به همراه تیم تراکتورسازی تبریز در فصل ۹۲٫۹۳ قهرمان جام حذفی فوتبال ایران شود. در مجموع، لک در ۵۱ مسابقه برای این تیم، در لیگ به میدان رفت.

صبای قم

لک با صبای قم در سال ۱۳۹۴

حامد لک تا پیش از پیوستن به تیم باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز با قراردادی دوساله به باشگاه فوتبال صبای قم صبای قم بازگشت و آنجا، فوتبالش را ادامه داد. در این سری، از فصل ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷، او در ۳۸ بازی لیگ برای این تیم، به میدان رفت.

سایپا

لک پس از یک نیم فصل حضور در تیم فوتبال صبا تصمیم گرفت ادامه کار خود را در فصل شانزدهم لیگ در سایپا سپری کند. تیمی که تنها ۱۴ بار برای آن، درون دروازه قرار گرفت.

فولاد خوزستان

در ۴ تیر ۱۳۹۶، لک با قراردادی رسماً به تیم فوتبال فولاد خوزستان پیوست. در طول یک فصل بازی در این تیم، او ۲۵ حضور در ترکیب اصلی را تجربه کرد.

نساجی

حامد لک در فصل ۹۸–۱۳۹۷ لیگ برتر خلیج فارس به تیم فوتبال نساجی مازندران پیوست. او در ۲۴ مسابقه در لیگ برتر، دروازه‌بان تیم نساجی مازندران بود

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.