کد خبر : 5719 / /
/

شهریار مغانلو (زادهٔ ۳۰ آذر ۱۳۷۳ در زنجان) یک بازیکن فوتبال اهل زنجان است که برای پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران در پست مهاجم بازی می‌کند. او سابقه بازی برای باشگاه‌های پیکان، ملوان و سانتاکلارا را نیز در کارنامه دارد.

از باشگاه هایی که در آن بازی کرده است میتوان به پیکان تهران و ملوان اشاره کرد. او سابقه بازی رده جوانان را در کارنامه خویش دارد.همچنین برای تیم ملی هم بازی نموده است و در ملوان آقای گل لیگ آزادگان شد.

چکیده ای از بیوگرافی شهریار مغانلو

نام کامل: شهریار مغانلو

تاریخ تولد: ۲۱ دسامبر ۱۹۹۴

محل تولد: زنجان

باشگاه کنونی: پرسپولیس

سطح تحصیلات شهریار چه قدر است؟

تحصیلاتش تا مرحله دبیرستان بود، آنگاه چند وقتی شغل ازاد داشت و آنگاه با ورود به دنیای فوتبال آرام آرام مسیر زندگیش تغییر کرد و به صورت جدّی کارشو ادامه داده است.

شهریار مغانلو

 

سوابق ورزشی شهریار مغانلو

شهریار بازی خویش را با تیم جوانان پرسپولس شروع نموده و آنگاه از سمت باشگاه جوانان پیکان پیشنهاد گرفته است.

شهریار مغانلو در سال ۲۰۱۷ در باشگاه ملوان انزلی بازی کرده و به مدت ۲ سال در آن بوده و در همان زمان آقای گل لیگ آزدگان شد.

شهریار با درخشش خود در ملوان از طرف پیکان جذب گردید و در سال ۲۰۱۹ به پیکان پیوست .او در لیگ برتر ۹۸- ۹۹ با ۱۲ گل در صدر آقای گل است.

شهریار سابقه بازی در تیم ملی در سال ۲۰۱۹ را هم دارد.

ازدواج شهریار مغانلو

شهریار ازدواج نکرده و مجرد است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.