کد خبر : 5765 / /
/

دیدار پرسپولیس در سوپرجام با تیم تراکتور برای شاگردان یحیی گل‌محمدی به نوعی جنبه انتقامی داشت.

پرسپولیس در حالی در لیگ برتر با تفاضل گل در رده دوم جدول ایستاده است و رقابت شانه به شانه ای با سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی دارد که تنها شکست پرسپولیس در لیگ در نیم فصل اول در برابر آلومینیومی رقم خورد که سکان هدایتش برعهده رسول خطیبی بود و با سرمربیگری او در این تیم اراکی اولین شکست پرسپولیس در لیگ رقم خورد تا سرخ پوشان خاطره تلخی از تقابل با تیم خطیبی در ذهن شان نقش ببندد.

دیدار سوپرجام اخیر در شرایطی برگزار شد که سکان هدایت تراکتوری ها برعهده خطیبی بود و پرسپولیسی ها با انگیزه ویژه ای در این دیدار به میدان رفتند و موفق شدند با برتری یک بر صفر جام را بالای سر ببرند. در این میان به نظر می رسد پرسپولیسی ها توانستند به نوعی  از خطیبی انتقام بگیرند. البته فراموش نکنیم پرسپولیس و خطیبی در دور برگشت هم باید در هفته بیست و نهم به دیدار هم بروند و شاید هنوز یک پرده از این تقابل انتقامی باقی مانده باشد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.