کد خبر : 5833 / /
/

ظاهرا کارگزار باشگاه استقلال تلاش‌های خود را برای تغییر سرمربی استقلال آغاز کرده است.

فرهاد مجیدی دوران فوتبال خود را با تیم فوتبال صنایع پارچین که محل زندگی خود و کار پدرش در آنجا بود شروع کرد. فرهاد مجیدی متولد و ساکن تهران است. فرهاد مجیدی از خانواده‌ای مازندرانی و قائم‌شهری است. فرهاد مجیدی یک برادر و ۲ خواهر دارد که به غیر از فرهاد، برادرش فرزاد نیز به فوتبال روی آورد. همسر سابق فرهاد مجیدی، فرناز مؤمنی نام دارد و دارای دو فرزند به نام‌های تیام و امیر بردیا می‌باشد.

 این روزها درگیری فرهاد مجیدی و مدیریت باشگاه استقلال بالاگرفته و هرکدام در مصاحبه‌هایی مختلف از خجالت یکدیگر در آمدند. این درگیری ها به جایی رسید که پای مهدی علینژاد معاون وزیر ورزش هم به این اختلافات باز شد و او هم از گزند نیش و کنایه های مجیدی در امان نماند.

اما حالا  خبرگزاری میزان خبر از برکناری فرهاد مجیدی داده و مدعی شده کارگزار باشگاه استقلال خود را برای جابجایی سرمربی آبی پوشان آماده کرده است! نکته قابل توجه این است که در یکی دو سال اخیر این کارگزارها و اسپانسرها بوده اند که برای دو تیم پرسپولیس و استقلال تصمیم گیری کرده اند.مثل ماجرای پست اینستاگرامی باشگاه پرسپولیس در بدو ورود به هند در لیگ قهرمانان گرفته که دردسر بزرگی برای سرخپوشان ایجاد کرد. این پست اینستاگرامی توسط ادمین کارگزار باشگاه نوشته شد و کنفدراسیون فوتبال آسیا سرخپوشان را از یک بازی خانگی محروم و جریمه دلاری کرد.

حالا کارگزارها پای خود را فراتر از مسئولیت های خود گذاشته اند و برای سرمربی تیم هم تعیین و تکلیف می کنند. در روزهایی که بحث خصوصی سازی باشگاه ها مطرح است و تیم ها به دنبال حرفه ای شدن هستند، چنین انتخابهایی بیشتر از قبل هواداران را نگران می کند که واقعا چه بلایی قرار است سر تیم های مورد علاقه شان بیاید؟

پرسش و پاسخ

  • فرهاد مجیدی ازدواج کرده است؟
    بله
  • فرهاد مجیدی فرزند دارد؟
    بله
  • فرهاد مجیدی چند با ازدواج کرده است؟
    2 بار
  • زن اول فرهاد مجیدی کیست؟
    فرناز مومنی
  • اسم دختر فرهاد مجیدی چیست؟
    تیام
  • اسم پسر فرهاد مجیدی چیست؟
    بردیا
  • اسم زن دوم فرهاد مجیدی چیست؟
    معلوم نیست
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.