کد خبر : 5982 / /
/

به گفته مدیر برنامه لژیونرهای فوتبال ایران امیر عابدزاده دروازه‌بان تیم ملی از چند کشور از جمله یونان پیشنهاد دارد و احتمالا او تیم ماریتیمو پرتغال را ترک می‌کند.

 

سایت «مترو اسپورت» یونان به نقل از «رضا» یک مدیر برنامه وضعیت چند لژیونر فوتبال ایران از جمله امیر عابدزاده دروازه بان ایرانی تیم ماریتیمو پرتغال را تشریح کرد. منظور از رضا احتمالاً محمودرضا فاضلی است که تعدادی از بازیکنان فوتبال کشورمان تحت مدیریت او قرار دارند.

کلیپ جنجالی از امیر عابدزاده

این مدیر برنامه درباره احتمال حضور احسان حاج صفی در لیگ یونان گفت: فصل گذشته حاج صفی می‌خواست به تیم آریس بیاید اما او یک سال دیگر (با تراکتور) قرارداد داشت و به همین دلیل نتوانست به یونان بیاید و در پایان مذاکرات، مالک باشگاه (تراکتور) فشار زیادی وارد کرد تا او را حفظ کند. از آن زمان هیچ اقدامی از سوی تیم آریس برای جذب حاج صفی نشده است ولی اگر این بازیکن را بخواهند، او آزاد است.

وی در خصوص کریم انصاریفرد که درحال‌حاضر در تیم آ. اک یونان حضور دارد، تصریح کرد: من مدیر برنامه انصاریفرد نیستم و نمی‌دانم که آیا در گذشته علاقه‌ای از سوی تیم آریس به این مهاجم وجود داشته است یا خیر.

رضا در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیت امیر عابدزاده دروازه‌بان ملی پوش ایران و تیم ماریتیمو پرتغال اظهار کرد: من اخیراً با امیر صحبت کردم. او هم بازیکن آزاد است. امیر یک فصل عالی را در پرتغال با ماریتیمو گذراند و می‌خواهد از این تیم جدا شود. احتمال حضور امیر در تیم آریس کم است.

مدیر برنامه لژیونرهای فوتبال ایران تاکید کرد: امیر عابدزاده پیشنهادات دیگری از تیم‌های خارجی و حتی از یونان هم دارد اما نمی‌توانم نام این تیم را فاش کنم.

وی در پایان گفت: فوتبالیست‌های ایرانی مبارز و جنگجو هستند و برای رسیدن به پیروزی و موفقیت همه چیز خود را می‌دهند. معتقدم در سال‌های آینده شاهد تعداد بیشتری از بازیکنان ایرانی در کانون توجه خواهیم بود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.