کد خبر : 6096 / /
/

حامد لک ، دروازه بان سابق تیم تراکتور متولد ۳ آذر ۱۳۶۹ در تهران است.

 

نام و نام خانوادگی حامد لک

تاریخ تولد سوم آذر 1369

محل تولد شهر ری

حرفه فوتبالیست ( دروازه بان )

قد حامد لک 195

وضعیت تاهل مجرد

حامد لک

زندگینامه حامد لک

حامد لک ، دروازه بان سابق تیم تراکتور متولد ۳ آذر ۱۳۶۹ در تهران است.حامد لک بچه باقر شهر شهر ری است ، وی دانش‌آموخته رشته صنایع فلز در هنرستان گلشنی‌ بوده و قد او 195 سانتی متر است.

حامد لک

کودکی حامد لک

 

 

حامد لک در کودکی کار می کرده و سه ماهه تابستان مشغول حرفه کارتن سازی بوده است

ازدواج و همسر

از ازدواج و همسر حامد لک اطلاعاتی در دست نیست و به احتمال زیاد حامد لک مجرد است

شروع فوتبال

لک تا پیش از پیوستن به تیم تراکتور تبریز، فوتبال را به‌صورت حرفه‌ای از سال ۱۳۸۶ در ۱۷ سالگی با جوانان صبای قم شروع کرد و در سال ۱۳۸۹ با بزرگسالان این تیم وارد لیگ برتر شد.

بازیکن مورد علاقه

بازیکن مورد علاقه حامد لک علی کریمی بازیکن سابق تیم پرسپولیس و تراکتور است و رابطه نزدیکی با او دارد. الگوهای دروازه ‌بانی‌اش نیز ایکر کاسیاس و جانلوئیجی بوفون هستند.

علاقمندی های حامد لک

حامد لک علاوه بر فوتبال، عاشق پیانو و علاقه‌مند به یادگیری زبان انگلیسی است.

سوابق فوتبالی حامد لک

از سوابق فوتبالی حامد لک می توان موارد زیر را برشمرد :

سوابق باشگاهی

صبای قم

تراکتورسازی

صبای قم

سایپا

فولاد خوزستان

نساجی

ماشین‌سازی

پرسپولیس

سوابق ملی

امید ایران

ایران

حامد لک در تیم ملی

لک نخستین بازی خود برای تیم ملی ایران را زیر نظر کارلوس کی‌روش در ۱۵ دسامبر ۲۰۱۲ برابر یمن و در مسابقات فوتبال غرب آسیا ۲۰۱۲ انجام داد. لک عملکرد خوبی نشان داد و ایران در این بازی ۲-۱ پیروز شد. لک پس از مدت‌ها غیبت، دوباره توسط کی‌روش برای اردویی در ژوئن ۲۰۱۷، به تیم ملی فراخوانده شد.

افتخارات حامد لک

تنها افتخار حامد لک قهرمانی جام حذفی با تراکتور در فصل ۹۲-۹۳ است.

حامد لک

حواشی حامد لک

کنار گذاشته شدن از تیم تراکتورسازی تبریز

این دروازه بان که پس از اشتباهات فاحشش در بازی با فولاد بشدت مورد غضب خطیبی سرمربی وقت تیم قرار گرفته بود، این بار نیز پیش از بازی با صبای قم به علت مسائل انضباطی از لیست ۱۸ نفره تیم کنار گذاشته شد و قرار است با تشکیل یک جلسه انضباطی تصمیم نهایی در مورد وی اتخاذ شود.

جلال بشرزاد در خصوص کنار گذاشتن حامد لک از ترکیب تراکتورسازی گفت: لک در تمرینات شرایط خیلی خوبی دارد اما نمی‌دانم چرا او در مسابقات تمرکز ندارد. زندگی غیرحرفه‌ای در یک تیم پرهوادار به او لطمه زده است در حالی که او در تمرینات شرایط خیلی خوبی دارد یکی دو شب مانده به شروع مسابقه تمرکزش را از دست می‌دهد. بازیکنان باید تعهد و وفاداری بیشتری نسبت به تیم خود داشته باشند. وی در رابطه با اینکه منظورش از زندگی شخصی مشکلات خصوصی یا موضوعات دیگر است، خاطرنشان کرد: به اعتقاد من زندگی شخصی لک یک زندگی فوتبالی نیست. مشکل او داخل زمین نه بلکه بیرون از مستطیل سبز است. این بازیکن تعهد و وفاداری نسبت به باشگاه ندارد و زحمات خودش را بر باد می‌دهد.

اینستاگرام حامد لک

پیج اصلی حامد لک در اینستاگرام : hamedlak

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.