کد خبر : 6132 / /
/

پرسپولیس تا قبل از بازی با فولاد به بازیکنانش پول می‌دهد

پرسپولیس تا قبل از بازی با فولاد به بازیکنانش پول می‌دهددر پی اعتراض بازیکنان پرسپولیس به مشکلات مالی، قرار است این باشگاه تا پیش از بازی با فولاد به بازیکنانش پول بدهد!

حمایت باشگاه پرسپولیس

مدتی است که بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس به خاطر دریافتی کمی که از باشگاه داشتند به این مسئله معترض شدند و اعتراض خود را هم به گوش مسئولان باشگاه پرسپولیس رساندند. در طرف مقابل هم مدیران و مسئولان باشگاه پرسپولیس بارها اعلام کردند که این باشگاه از نظر مالی در شرایط خوبی به سر نمی‌برد و اوضاع جالب نیست.

در همین خصوص مدیران باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا پیش از بازی سه‌شنبه شب با فولاد خوزستان در هفته بیست و ششم لیگ برتر بتوانند مبلغی را به حساب بازیکنان و اعضای کادر فنی واریز کنند تا آنها برای بازی حساس با فولاد شارژ مالی شوند.

البته هنوز مشخص نیست که این پول در قالب درصدی از قرارداد بازیکنان یا پاداش باشد اما هر چه هست مدیران باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا حتماً پیش از بازی شنبه شب این مبلغ را به حساب پرسپولیسی ها واریز بکنند.

این در شرایطی است که قسمت اعظمی از بازیکنان پرسپولیس و اعضای کادر فنی تا امروز فقط ۶۰ درصد از قرارداد این فصل شان را دریافت کردند و تعدادی از بازیکنان هم تا ۸۵ درصد دریافتی داشته‌اند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.