کد خبر : 6159 / /
/

مسعود ریگی متولد 3 اسفند 1369 در شیراز ، بازیکن فوتبال اهل ایران است.

نام اصلی : مسعود ریگی

متولد : 3 اسفند 1369 شیراز

زمینه فعالیت : فوتبال

پیشه : بازیکن فوتبال

پست : هافبک دفاعی

مدرک تحصیلی :

سالهای فعالیت : 1386 تاکنون

قد : 177 سانتی متر

بیوگرافی کامل مسعود ریگی

مسعود ریگی متولد 3 اسفند 1369 در شیراز ، بازیکن فوتبال اهل ایران است.

مسعود ریگی

 

قد مسعود ریگی 177 سانتی متر است و در پست هافبک دفاعی بازی می کند و راست پا می باشد در 28 سالگی به استقلال پیوست و از بوسکتس بعنوان الگوی خود یاد می کند.

اصالتا بلوچ است و یکی از بازیکنان با اخلاق و بی حاشیه و بسیار با تکنیک فوتبال ایران است که کاشته های خوبی را میزند.

شروع فوتبال از 16 سالگی

فوتبال را جدی از 16 سالگی شروع کردم و در سال 1386 وقتی 18 ساله بودم جذب تیم جوانان باشگاه فجر سپاسی شیراز شدم تا اینکه سال 88 به بزرگسالان این تیم رفتم.

سربازی و ورود به لیگ برتر

در فجر سپاسی سربازی خود را هم طی کرد و سال 89 با تیم بزرگسالان این تیم وارد لیگ برتر شد و تا سال 95 به مدت 9 سال در این تیم بازی کرد.

ترک فجر تا بادران

بعد از سال ها حضور در فجر سپاسی به تیم بادران رفت و دو سال برای این تیم بازی کرد تا اینکه فصل 97 - 98 به تیم شهر خودرو مشهد پیوست.

ورود به استقلال

پس از درخشش ریگی در تیم شهر خودرو مورد توجه باشگاه استقلال تهران قرار گرفت و رسما از 2 تیر 1398 با عقد قرارداد دو ساله به این تیم پیوست.

گلایه ای ندارم

فکر نمی کنم سن عامل باز دارنده باشد ، شاید در 28 سالگی یکم کوچولو دیر به چشم آمده باشم اما مسیر زندگی من به این شکل رقم خورده و من هم گلایه ای ندارم.

وضعیت ازدواج و همسر مسعود ریگی

از وضعیت ازدواج و همسر مسعود ریگی اطلاعات دقیقی در دست نیست.

استراماچونی مربی بزرگی است

استراماچونی یک مربی بزرگ و صاحب سبک است که در تیم بزرگی مثل اینتر هم مربیگری کرده است ، جدیت و مسئولیت پذیری استراماچونی را دوست دارم.

مسعود ریگی و یحیی گل محمدی

مسعود ریگی

هم تیمی های شیرازی

در استقلال بازیکنان شیرازی زیادی وجود دارد ، داریوش شجاعیان ، حسینی و فرشید اسماعیلی بازیکنان شیرازی استقلال هستند که با هم خیلی اخت هستیم.

عملکرد در تیم ملی

ریگی از سال 1388 که 19 ساله بود به تیم ملی زیر 20 سال دعوت شد و توانست در 2 بازی هم حضور پیدا کند.

مسعود ریگی

الگو من در هافبک ها

الگوی من در بین هافبک های دفاعی جهان بوسکتس است ، به شخصه امید ابراهیمی را هم دوست دارم و امیدوارم بتوان در استقلال جایگزین بازیکنی مثل او بشم.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.