کد خبر : 6469 / /
/

بشار رسن متولد 2 دی 1375 در عراق، بازیکن فوتبال است.

بشار رسن بزرگ شده کشور ترکیه در یک خانواده ورزشکار می باشد او عضو تیم ملی فوتبال عراق نیز می باشد و حالا در ایران بازی می کند و طرفدار رونالدو و رئال می باشد.

بشار رسن

بیوگرافی بشار رسن بازیکن فوتبال

خانواده

بشار متولد بغداد می باشد، پدرش عراقی و کاپیتان تیم ملی هندبال عراق و مرحوم مادرش اهل ترکیه و از مدال آوران رشته ژیمناستیک بود.

شروع فوتبال از ترکیه

بشار فوتبال را از آکادمی نونهالان تیم فنرباغچه کشور ترکیه آغاز کرد.

سال 2005 تا 2007 عضو جوانان باشگاه فنرباغچه بود و سال 2007 به مدت دوسال هم در باشگاه مدرسه عمو بابا و سپس دو سال هم در باشگاه جوانان نیروی هوایی عراق بازی کرد.

از عراق تا ایران

بشار از سال 2011 تا 2017 عضو تیم نیروی هوایی عراق بود و همزمان به تیم ملی زیر 17 سال عراق دعوت شد.

بشار رسن

او در نهایت در سال 2017 پس از درخشش در انتخابی بازی های جام جهانی 2018 روسیه در تیم عراق مد نظر باشگاه پرسپولیس قرار گرفت و با قرارداد 2 ساله به این تیم پیوست.

از تهران راضی هستم

شهر تهران یکی از شهرهای بزرگ و زیبای جهان است. اینجا همه چیز خوب است و هر چیزی لازم دارم در دسترس می باشد، فقط کمی آلودگی هوا اذیت می کند.

رئالیم

خودم به شخصه طرفدار رئال مادرید هستم و عاشق بازی های کریستیانو رونالدو می باشم.

صغرسنی ندارم

مدتی شایعه کرده بودند که من صغر سنی دارم اما من شناسنامه قانونی دارم و سال‌ ها فقط با یک شناسنامه که آن هم شناسنامه خودم بوده، بازی کردم.

بشار رسن

ازدواج بشار رسن

بشار رسن هنوز ازدواج نگرده و مجرد می باشد.

در هر پستی بازی می کنم

من در چهار پست هافبک چپ و راست، هافبک پشت مهاجم و مهاجم دوم می‌ توانم بازی کنم و برایم فرقی ندارد، هر کجا مربی بخواهد بازی می‌ کنم

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.