کد خبر : 6506 / /
/

باشگاه استقلال حدود ۳ ماه است که پنجره نقل و انتقالاتی‌اش به خاطر پرونده‌های خارجی‌اش بسته شده است و مدیران استقلال راه‌حلی برای آن در نظر نگرفته‌اند.

 

باشگاه استقلال، این روزها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و چالش‌های مدیریتی و تیمی آبی‌پوشان باعث شده است این باشگاه هر بار با اتفاقات و مسائل جدیدی روبه‌رو شود.

یکی از مسائلی که باشگاه همچنان برای آن راه‌حلی اتخاذ نکرده است، بحث بسته شدن پنجره نقل و انتقالات استقلال است. درحال‌حاضر مطالبات ۲ خارجی سابق و فعلی استقلال با شکایت‌های آنها در فیفا همراه شده است. شکایت اول مربوط به نبوشا میلیشیچ لکیچ دستیار صربستانی فرهاد مجیدی در فصل قبل بود که پس از زمان کوتاهی حضور در جمع آبی‌پوشان، از این تیم جدا شد.

باشگاه استقلال

پس از جدایی این مربی و عدم دریافت مطالباتش، لکیچ شکایت خود را به فیفا برد و پس از وصول این شکایت، دردسری دیگر برای استقلال به وجود آمد و اگر باشگاه استقلال پول این مربی را پرداخت نکند، نمی‌تواند در پنجره تابستانی نقل و انتقالات فعالیتی داشته باشد.

همچنین شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال که از دریافت نکردن مطالبات خود از باشگاه ناراضی است، به گفته مسئولان باشگاه استقلال از این باشگاه شکایت کرده و آن را با فیفا در جریان گذاشته تا این دو پرونده برای آبی‌ها دردسر بیشتری در نقل و انتقالات به وجود بیارود.

تا اینجای کار بدهی خالص باشگاه استقلال به دیاباته چیزی حدود ۳۰۰ هزار دلار است. البته باید این را در نظر گرفت با توجه به اینکه باشگاه استقلال همچنان دیاباته را در اختیار دارد، می‌تواند با وی مذاکره کند تا بتواند بر سر پرداخت مطالباتش به یک توافق مشخصی تا مطالبات این بازیکن نیز پرداخت شود.

حدود یک ماه دیگر، نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران آغاز می‌شود اما همچنان باشگاه استقلال با دو سد جدی مواجه شده است. باشگاه برای پرداخت مطالبات این پرونده، چیزی حدود ۳۲۰ هزار دلار باید بپردازد و باید دید مدیران این باشگاه برای این مسئله چه راه‌حلی در نظر خواهند گرفت.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.