کد خبر : 6572 / /
/

​فدراسیون فوتبال مهدی مهدوی‌کیا را بعنوان سرمربی تیم امید برگزید.

 

در پایان جلسه هیئت رییسه فدراسیون فوتبال، مهدی مهدوی کیا ستاره سابق تیم ملی بعنوان سرمربی جدید تیم امید انتخاب شد.

مهدوی کیا که سابقه‌ای چند ساله در پرورش بازیکنان جوان دارد، پس از مذاکراتی که در آلمان با وی انجام شده، امروز رسما به عنوان سرمربی تیم المپیک ایران برگزیده شد، تیمی که قرار است در ماه های آینده در یک دوره از رقابت های آسیایی حضور پیدا کند.

مهدی مهدوی کیا و همسرش

مهدی مهدوی کیا

این تجربه مربیگری مهدوی کیا بعد از حضور چندساله او در باشگاه هامبورگ به عنوان مربی در تیم های پایه این باشگاه آلمانی است. مهدوی کیا که در گذشته با پیشنهادهای متفاوتی برای سرمربیگری یا مدیریت مواجه شده بود، درنهایت پذیرفته که هدایت تیم امید ایران را برعهده بگیرد؛ تیمی که سالیانی طولانی ناکامی ضمیمه فعالیت آن بوده و مربیان ریز و درشتی را قربانی خود کرده است.

مهدی مهدوی کیا در پرسپولیس

مهدی مهدوی کیا

حال مهدوی کیا با اتکا به سوابق کاری اش با تیم های جوانان و ارتباطات گسترده در سطح فوتبال اروپا ممکن است یک گزینه ایده آل برای این سمت باشد؛ ضمن آنکه فرصتی برای اوست تا عیار مربیگری خود را به عنوان یکی از ستارگان تاریخ فوتبال ایران محک بزند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.