کد خبر : 6577 / /
/

احسان حاج‌ صفی متولد 6 اسفند 1368 در کاشان، بازیکن فوتبال است.

احسان حاج صفی و زندگی نامه اش

ماجرای ازدواج احسان حاج صفی در یونان

احسان حاج صفی تا مقطع دیپلم بیشتر درس نخوانده است. احسان حاج صفی زیاد اهل حرف زدن نیست و به نوعی مرد عمل است. احسان حاج صفی  رائول گونزالز را الگوی فوتبالی اش معرفی می کند،. احسان حاج صفی می گوید کم رو و خجالتی است. احسان حاج صفی فوتبال را از کودکی شروع کرده است. 

احسان حاج صفی

احسان حاج صفی و زندگی نامه اش

شروع از کودکی

فوتبال را از هفت یا هشت سالگی شروع کردم و 10 ساله بودم که به اصفهان آمدم در 11 سالگی در نونهالان ذوب‌آهن بازی کردم و بعد از سه سال که حدود 14 سال داشتم از این تیم خط خوردم.

او سپس به سپاهان رفت و تا سن 17 سالگی تا رده جوانان بازی می کرد.

احسان حاج صفی

حرفه ای + سربازی

در سال 1385 با ورود به 18 سالگی وارد تیم بزرگسالان سپاهان شد و تا سال 1391 در این تیم بازی کرد او سپس سال 90 تا 91 در تراکتورسازی خدمت سربازی خود را گذراند و دوباره به سپاهان بازگشت او تا سال 94 با 260 بازی 32 گل برای این تیم به ثمر رساند.

در تیم ملی

احسان حاج‌ صفی در ۵ خرداد ۱۳۸۷ اولین بازی ملی خود را در مقابل تیم ملی زامبیا در ورزشگاه آزادی انجام داد او با دو پاس گل درخشانش در پیروزی ۳ بر ۲ تیم ملی ایران مقابل زامبیا در خانه درخشید.

ماجرای ازدواج احسان حاج صفی در یونان

احسان حاج‌ صفی تابستان 96 با انتشار عکسی خبر ازدواج خود را رسانه ای کرد.

احسان حاج صفی

مربیان تاثیر گذار

قلعه‌نویی تأثیر زیادی در فوتبال من داشت. البته فرهاد کاظمی هم به من بسیار کمک کرد. کی‌روش، کرانچار و بوناچیچ هم همیشه به من کمک کرده‌اند و ممنونشان هستم.

به من می گویند فابرگاس

رائول گونزالز الگوی فوتبال من است و این بازیکن را بسیار دوست دارم و از سبک بازی او خوشم می‌آید در زمانی که در نوجوانان سپاهان بودم هم به عنوان هافبک چپ و هم فوروارد بازی می کردم.

حالا فعلا که به من می گویند فابرگاس !

ستاره های مورد علاقه ایرانی

محرم نویدکیا، که الگوی بسیار خوبی برای سایر بازیکنان است.

البته من در ایران به غیر از نویدکیا یک بازیکن دیگر را نیز قبول دارم که کریم باقری است که مانند نویدکیا از نظر فنی و اخلاقی در زمان خودش بی نظیر بود.

احسان حاج صفی

اوقات فراغت

بیشتر در خانه هستم. دروغ نگویم زیاد کتاب نمی‌خوانم و اگر هم بخوانم بیشتر کتابهای ورزشی یا انگلیسی است که بتوانم به زبانم کمک کنم.

کاشان گردی

حمام فین را در کاشان دوست دارم، چون 15 دقیقه بیشتر با خانه‌ مان فاصله ندارد.

در 100 کیلومتری کاشان امام زاده آقا علی عباس (ع) قرار دارد که خیلی آنجا را دوست دارم و زیاد برای زیارت به این امام‌ زاده می روم در کودکی نیز  به مشهد اردهال که نزدیک کاشان است زیاد می رفتم.

لژیونری

او در فصل 94 – 95 همراه با باشگاه فوتبال FC فرانکفورت آلمان به لیگ دسته سوم آلمان لیگا ۳ سقوط کرد. قرارداد وی با این باشگاه  در سال ۲۰۱۶ به پایان رسید سپس دوباره به سپاهان بازگشت.

این بازیکن در سال 96 ابتدا به تیم پانیونیوس و سپس المپیاکوس یونان که در سوپر لیگ بازی می کند پیوست و در حال حاضر در این تیم بازی می کند.

عشق به پرسپولیس

هیچ‌ وقت استقلالی یا پرسپولیسی نمی شوم و اگر در ایران باشم، فقط برای سپاهان بازی می کنم البته این را هم بگویم که از بچگی پرسپولیسی بودم ولی مصلحت بود به این تیم نروم.

بازی مقابل تیم اسرائیل

مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفیکه هر دو عضو باشگاه تیم فوتبال پانیونیوس یونان هستند در دیدار برگشت مرحله حذفی لیگ اروپا مقابل تیم مکابی اسرائیل حضور یافتند که با واکنش شدید مسئولان ورزشی در ایران مواجه شد.

احسان حاج صفوی با انتشار متنی از اقدام خود احضار ندامت کرد و به بازی های ملی برگشت اما مسعود شجاعی زیر بار نرفت و از بازی های ملی محروم شد!

احسان حاج صفی

مشخصات و علایق

● شماره پیراهن : 3

● پست بازی : مدافع ،هافبک

● شماره کفش : 43

● قد : 176

● وزن : 74

● ستاره مورد علاقه : لیونل مسی

● سرگرمی : بیلیارد و بولینگ

● فیلم : فرار راز زندان

● غذای مورد علاقه : اسپاگتی

● غذای مورد علاقه : ماهی

پرسش و پاسخ

  • احسان حاج صفی ازدواج کرده است؟
    بله
  • احسام حاج صفی فرزند دارد؟
    بله
  • احسان حاج صفی چند سالش است؟
    31
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.