کد خبر : 6579 / /
/

فرهاد قائمی ستاره تیم ملی والیبال ایران که در سال گذشته به جرگه متاهلین پیوسته عکسی از همسرش در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

فرهاد قائمی ستاره تیم ملی والیبال ایران که در سال گذشته به جرگه متاهلین پیوسته عکسی از همسرش در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

فرهاد قائمی

 

فرهاد قائمی که در سال ۹۸ ازدواج کرده است به تازی در استوری اینستاگرامش از همسرش در این روزهای کرونایی تشکر کرده است. وی هم کانون به عنوان لژیونر در یک تیم قطری حضور دارد. 

فرهاد قائمی

فرهاد قائمی و همسرش

فرهاد قائمی متولد ۶ شهریور ۱۳۶۸ در گنبد کاووس بازیکن والیبال اهل ایران است. وی سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران در رده‌های نوجوانان و جوانان را دارد. وی در سال گذشته ازدواج کرده و عکس های از وی و خانمش در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

فرهاد قائمی

فرهاد قائمی، دریافت کننده تیم ملی والیبال که در ماه‌ های اخیر دچار مصدومیت شده بود، در روزهایی که ویروس کرونا کلیه مسابقات ورزشی را لغو کرده، با یک تیم قطری به توافق رسید.

این بازیکن باتجربه که بعد از یک سال حضور در لیگ ترکیه در سال ٩٨ در ترکیب تیم شهرداری ارومیه متوقف شد. قائمی با باشگاه الریان قطر به توافق رسید و فصل آینده را در لیگ قطر به میدان می رود. قائمی طبق توافق صورت گرفته در مردادماه باید برای همراهی الریان قطر راهی این کشور خواهد شد.

گفتگوی جالی با فرهاد قائمی ستاره ایرانی

فرهاد قائمی با حضور در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سوم سیما صحبت های جالبی و تامل برانگیزی کرده بود که در ادماه جزئیاتی از ان را می خوانید.

فرهاد قائمی

**سقف آرزوهای قائمی

اولین آرزویی که دارم مدال گرفتن در المپیک است. در سطح باشگاهی دلم می خواهد در شهر خودم قهرمان شوم. تیم شهرداری گنبد را داریم که امسال دارد خوب نتیجه می گیرد و امیدوارم شرایط فراهم شود که به شهر و زادگاه خودم برگردم که از همان جا والیبال را شروع کردم و امیدوارم بتوانم آنجا قهرمان شوم.

**آنالیز قائمی در خانه

برادرانم علاقمند هستند و بازی هم می کردند اما متاسفانه یکی از برادرانم که بازی می کرد، در یک سانحه تصادفی زانویش آسیب دید و نتوانست ادامه بدهد. برادرانم کلا به صورت تفریحی بازی می کنند اما حرفه ای نه. در خانه بازی هایم را هم نگاه می کنند و هم آنالیز. بازی تیم های دیگر را هم می بینند و نقاط ضعف آنها را هم در می آورند.

**پیوستن به جرگه متاهلین

چهار، پنج ماهی هست که نامزد کرده ام. نامزدم همشهری خودم است. این بازیکن تیم ملی والیبال همچنین در پایان خطاب به همشهری هایش به ترکمنی صحبت کرد و گفت: به مردم سلام می کنم و برایشان آرزوی شادی و سلامتی دارم.

**شوخی با سردار آزمون و قائمی

من و سردار مافیای اسب هستیم؟ نه بابا (خنده) در منطقه ما همه اسب دار هستند. اسب‌ های نژاد خوب و قوی تر از اسب های ما خیلی زیاد هستند.

من هم اگر در محیط سوارکاری هستم فقط به خاطر اینکه پدربزرگم و پدرم عاشق اسب بودند و خود من هم علاقه دارم. اما اینکه بگویم صنعت سوارکاری داریم نیست و درآمد خاصی ندارد. قیمت های آنها بالا است. من اقتصادی عمل می کنم و در زمین کشاورزی سرمایه گذاری کرده ام که اتفاقا سود خوبی به دست آورده ایم.

فرهاد قائمی و همسرش

اسب سواری ستاره تیم ملی

**تلف شدن اسب قائمی

اسب من اسمش ونتورا بود که تلف شد و رسمی است که اطرافیان به خاطر اینکه اسب من تلف شد و در میدان اسب نداشتم، به خاطر اینکه از نظر روحی و روانی دوباره در میدان باشم، اسبی در اختیار من قراردادند تا در مسابقات شرکت کند. در آن مسابقه اسب سردار آزمون هم بود ولی اسب من اول شد.

فرهاد قائمی

**کری خوانی با سردار؟

نه بابا. من به جایی که اسب سردار را نگه می داشتند رفته بودم و با مربی اش صحبت کردم و گفتم انشاالله صحیح و سالم کورس کنند. کری خوانی نداریم. چون سلامتی شان مهم تر از رقابت است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.