کد خبر : 6698 / /
/

گادوین منشا متولد 11 شهریور 1368 در نیجریه، بازیکن فوتبال است.

در پست مهاجم بازی می کنم و 182 سانتی متر قد دارد، طرفدار رونالدو و رئال مادرید می باشد و حالا به ایران آمده و در پیکان و پرسپولیس بازی می کند.

گادوین منشا

 

 

گادوین منشا

گادوین منشا

گادوین منشا

بیوگرافی گادوین منشا

گادوین در شهر بندی لاگوس پایتخت سابق نیجریه به دنیا آمد.

فوتبال را از محله ها فقیرنشین شروع کرد , در 18 سالگی برای تحقق رویای فوتبالیست شدن به اسپانیا مهاجرت کرد و عضو باشگاه فوتبال لامپوستا شد.

او یک سال از دو سال حضورش در اسپانیا در این تیم بود.

مهاجرت به مالت

از سال 2015 با دعوت باشگاه لازان به کشور مالت رفت و در یک فصل حضور خود در این باشگاه 13 گل بثمر رساند، سپس مدت کوتاهی هم در تیم موستا در مالت بازی کرد.

ازدواج و همسر گادوین گادوین منشا

منشا (Godwin Mensha) در زمان حضور خود در مالت با یک دختر ایتالیایی سفید پوست ازدواج کرد و حالا صاحب یک فرزند پسر بنام پرینس و یک دختر بنام جنیفر می باشد.

از مالت به ایران و تیم پیکان

منشا در سال 2016 از طریق کارگزار رسمی نقل و انتقالات از کشور مالت به تیم پیکان تهران پیوست و در یک فصل حضور خود در 28 بازی 15 گل به ثمر رساند.

قرارداد با پرسپولیس

به دنبال درخشش منشا در تیم پیکان، باشگاه پرسپولیس در سال 96 با قرارداد دو ساله وی را به خدمت گرفت؛ او حضور موفقی بعنوان مهاجم در این تیم دارد.

ورود به استقلال

منشا که یک فصل موفق را پرسپولیس تهران سپری کرد بخاطر برخی مشکلات و امار گلزنی که افت داشته از لیست برانکو کنار رفت و حالا در نیم فصل دوم 97 – 98 با قرار داد 1/5 ساله به استقلال تهران پیوست.

خوشحالی بعد از گل

منشا پیرامون شادی گل‌ هایی که انجام می‌ دهد، می گوید : حرکات آکروباتیک را دوست دارم و از قدیم چنین کاری انجام می‌ دادم و باز هم می کنم.

 

امیدواری به دعوت تیم ملی

منشا درباره امیدواری برای دعوت به تیم ملی نیجریه می گوید : فکر می‌ کنم این اتفاق می‌ افتد چون هیچ چیز غیر ممکن نیست ولی نیجریه بازیکنان خیلی خوبی دارد.

از مدل مو تا بازیکن مور دعلاقه

این مدل مو را در تمام مدت فوتبال داشتم؛ به شخصه از رنگ پوست خود راضی هستم، لواندوفسکی و کاوانی را دوست دارم ولی در بین بازیکنان ایرانی نمی‌ دانم چه کسی را بگویم.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.