کد خبر : 6766 / /
/

مدیر رسانه سابق استقلال در کانال شخصی خود صدایی ویژه از سرمربی آبی‌ها را در پیش از انجام قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی منتشر کرد.

فرهاد مجیدی در هفته‌های گذشته روز سخت و پرچالشی را در کسوت سرمربی استقلال سپری کرده و البته در این میان، او تلاش کرده تا همه آن‌چه برای آرامش تیمش لازم است را خود برای بازیکنانش فراهم کند استقلال در مسیر موفقیت در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران و جام حذفی، دچار چالش نشود.

فایل صوتی فرهاد مجیدی

محمد نوری‌فر مدیر رسانه‌ای فصل گذشته استقلال از دوستان نزدیک فرهاد مجیدی به شمار می‌رود، پس از پیروزی آبی‌پوشان در داربی پایتخت و صعود به نیمه نهایی جام حذفی، صدای فرهاد مجیدی را پیش از قرعه‌کشی یک چهارم نهایی منتشر کرده است .مجیدی در این وویس در پاسخ به نوری‌فر که از او دقایقی پیش از قرعه‌کشی یک چهارم نهایی پرسیده، دوست داری با کدام تیم برخورد کنی، از پرسپولیس نام برده است.فرهاد در پاسخ به سوال نوری‌فر، این‌گونه جالب پاسخ می‌دهد: «خدایا اگر واقعا دوستم داری، کاری بکن تا در این قرعه‌کشی بخورم به پرسپولیس.»؛ آرزویی که دقایقی پس از آن با انجام قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی تعبیر شد.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال

فرهاد مجیدی

با عبور از پرسپولیس، حالا مسیر کسب اولین قهرمانی فرهاد مجیدی در کسوت سرمربیگری استقلال هموارتر از گذشته است. هر چند که  سه تیم دیگر صعودکننده به نیمه نهایی هم حریفان قدر و قابل احترامی هستند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.