کد خبر : 19162 / /
/

حوادث | حوادث اجتماعی | حوادث خانوادگی

دختر 16 ساله یک خانواده ثروتمند، برای ازدواج با یک پسر فقیر 25 ساله از خانه گریخت!

اوایل تیر ماه مرد میانسالی نزد پلیس رفت و مدعی شد دختر ۱۶ ساله‌اش ربوده شده است. وی گفت: دخترم ملیکا، دانش‌آموز است و هنوز دیپلمش را هم نگرفته، با این حال می‌خواست با پسری به‌نام امیر که 25 ساله است و در فضای مجازی با او آشنا شده بود ازدواج کند. اما چون می‌دانستم ملیکا احساسی و در فضای مجازی و بدون شناخت طرف مقابل تصمیم گرفته با این ازدواج مخالفت کردم.

از طرفی وقتی فهمیدم این پسر وضع مالی خوبی ندارد بیشتر مخالفت کردم چون دختر من در خانواده‌ای مرفه بزرگ شده و هیچ کمبودی نداشته است. مخالفت‌های من و اصرار ملیکا برای ازدواج ادامه داشت تا اینکه روز گذشته دخترم برای دیدن یکی از دوستانش از خانه خارج شد و دیگر برنگشت. تلفن همراهش هم خاموش است وقتی به دوست ملیکا زنگ زدم فهمیدم دخترم به خانه او نرفته و احتمال می‌دهم امیر او را ربوده باشد.

با شکایت مرد میانسال تحقیقات به دستور بازپرس حمیدرضا رستمی آغاز شد. در بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شد همزمان با ناپدید شدن دختر ۱۶ ساله، خواستگار او نیز ناپدید شده است.

تحقیقات برای یافتن ملیکا ادامه داشت تا اینکه پس از چند روز، تلفن همراه دختر نوجوان روشن شد. اما در ادامه تیم تحقیق دریافتند تلفن در اختیار مردی میانسال است، وی به مأموران گفت: دو روز قبل دختر نوجوانی این تلفن را که خیلی گرانقیمت بود برای فروش به مغازه‌ام آورد، چون کارتن گوشی تلفن را نیاورده بود ابتدا فکر کردم سرقتی است اما اصرارهای دختر نوجوان باعث شد به حرف‌هایش اعتماد کنم. دو میلیون و پانصد هزار تومان به او دادم و قرار شد مابقی پول را بعد از تحویل کارتن تلفن همراه، به او پرداخت کنم که تا الان خبری از او نشده است.

در بازبینی دوربین‌های مداربسته مغازه و تحقیقات صورت گرفته، مشخص شد مرد مغازه دار واقعیت را می‌گوید.

بدین ترتیب فرضیه آدم ربایی رنگ باخت و بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور ادامه تحقیقات برای یافتن دختر نوجوان و خواستگارش را صادر کرد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.